Jos läheisesi olisi kalju ja joku vitsailisi siitä, miten reagoisit?
Kommentit (30)
Hihittelisin, että kylläpä on hauskaa, viatonta ja oivaltavaa huumoria. Hihihi!
Riippuu siitä ihan , että olisiko se ystävälleni ongelma. Jos olisi niin nitistäisin sen ihmisen itsetunnon maanrakoon. Osaan olla kuulemma ihan helvetin hirveä ja loukkaava ihminen, joten onnistuu.
Heittäisin jotain vitsiä takaisin. En alkaisi vetämään ketään turpaan, jos sitä kysyt.
Kuulloistaisi tosi ikävältä ainakin silloin, jos kaljuus johtuu sairaudesta. Itselläni on menossa syöpähoidot enkä nauttisi erityisemmin siitä mikäli joku vitsailisi paljaasta päälaestani.
Vierailija kirjoitti:
Heittäisin jotain vitsiä takaisin. En alkaisi vetämään ketään turpaan, jos sitä kysyt.
Jep, tämä ketju on tavallisten ihmisten versio siitä Will Smith -jutusta. ap
Useimmat naiset nauravat mukana, jos vitsailun kohteena on mies.
Tossa Smithin hommassa hölmöili kyllä Oscar-koneisto. Ei nuo puheet lavalle päädy ilman, että ovat kulkeneet monen hyväksynnän ja harjoituksen kautta
No en varmaan nauraisi mukana vaan mulkaisisin. Mut siis voihan sen sanoa, että "hiukset lähti järki jäi" niin se on tavallaan kehu miestäni kohtaan.
Kaljut on kuumia. Ihmisjoukosta kaupassa erottuu kyllä mun silmiin aina ne kaljut :)
Ja mieheni on kalju ja paksu niska... niin kuuma :)
En tiedä, mutta kaljuja miehiä on kiva taputella päähän. Siitä syntyy sellainen ontto ääni, joka on verrattavissa bongorummun ääneen.
Kaljut miehet ovat toki kauniita, kuten me kaikki tiedämme. Varsinkin, jos kaljulla miehellä on tuuhea, hoitamaton parta. Ja vähän läskiä mahassa. Mikä voisi olla kauniinpaa!
Minä en tyhmiin kommentteihin reagoi, ellei sitten ole niin hävytöntä huomauttelua, että suutun. Mutta yleensähän ulkonäköön liittyvät kommentit ovat idioottien tekemiä joten toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Katsoisin silmät pyöreenä että ahaa tällainen vitsi tai sanoisin jotain nasevaa takaisin. Me välillä puolison kanssa vitsaillaan toistemme huonojen puolien kustannuksella ja teeskennellään loukkaantuvamme, mutta ei oikeasti loukkaannuta. Pitää osata ottaa vitsit vitseinä.
Mikäli arka aihe kaljulle itselleen, saisi vitsailija torut.
Läpsisin ja möykkäisin itku silmässä tietenkin, näin suhtaudun kaikkeen huumoriin mistä en itse pidä.
Toruisin tietysti, !
On loukkaavaa ja Lapsellista pilkata Kenenkään kaljuuntumisella!
Sitä kun ei tiedetä, mikä on syy!
Se voi olla pälvikaljjuutumista, sairauden vuoksikin
Itse tunnen parikin Naista, jotka ovat kaljua.
Sairauden vuoksi
Ja ei se mikään naurun Asia ole.
Kuten kirjoitin!
On loukkaavaa, lapsellista typerää !!
sellainen pikkkaaminen!
Will Smithin vaimo taisi olla Oscar gaalan ainoa nainen jolla ei ollut peruukkia.
Läheiseni on kalju ja hän on hyvin sinut asian kanssa. Ihan siinä missä minä olen sinut lyhyyteni, noin 152 cm, kanssa, niin hän on kaljuutensa kanssa. Emme muutenkaan ole kovin tosikkoja, joten oikein hyvin pärjäämme ja itsetuntomme on normaali.
Yksi ystäväni on taas syöpähoitojen keskellä ja hänen hiuksensa lähtevät tupottain, mutta se pään tuleva kaljuus on pienin huoli. Hän pystyy oikein hyvin puhumaan siitä ja edellisen syövän hoitojen jälkeen hän oli kuulema muutaman kerran jutellut jollekin lapselle nätisti, joka oli häntä tuijottanut.
Vierailija kirjoitti:
Toruisin tietysti, !
On loukkaavaa ja Lapsellista pilkata Kenenkään kaljuuntumisella!
Sitä kun ei tiedetä, mikä on syy!
Se voi olla pälvikaljjuutumista, sairauden vuoksikin
Itse tunnen parikin Naista, jotka ovat kaljua.
Sairauden vuoksi
Ja ei se mikään naurun Asia ole.
Kuten kirjoitin!
On loukkaavaa, lapsellista typerää !!
sellainen pikkkaaminen!
Ärsyttävä
kirjoitustyyli
sinulla
on.
En voi mitenkään ennustaa, miten reagoisin tai toimisin kyseisessä tilanteessa.
Saattaisin hyvinkin reaktiivisesti tiuskaista jotakin takaisin, esimerkiksi nostaa esille jonkin kaljuksisanojan heikkouden tai ulkonäköön liittyvän heikkouden tms. Saattaisin myös kutsua kaljuksisanojaa moukaksi tms., suuttua ja pistää kohtauksen pystyyn. Eli antaisin takaisin samalla mitalla.
Tai sitten olisin vain hiljaa tilanteessa ja jälkikäteen päivittelisin tilannetta ääneen jollekin toiselle kuten sille kaljulle läheiselleni. Ja mahdollisuuksien mukaan pysyttelisin jatkossa mahdollisimman kaukana kyseisestä kaljuvitsailijasta.
Tai sitten saattaisin olla toimija ja nostaa asian suoraan käsittelyyn vitsailijan kanssa, sanoisin hänelle että tuo ei ollut asiallista ja että läheistäni ei puhutella tuolla tavalla ja vaatisin anteeksipyyntöä.
Eli tosiaan tapanani on tällaisissa tapauksissa toimia eri tavoilla riippuen monestakin seikasta kuten siitä olenko itse kuinka voimissani, nälkäinen, väsynyt tms.
Hyvän ystäväni mies on kalju. Pitävät todella paljon juhlia. Kerran kuulin, kun yks nainen sanoi sulla ei paljon shampoota kulu.
En oo nähnyt naista sen jälkeen.