Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Whatsappin yksi harmaa palkki

Vierailija
01.10.2015 |

tarkoittaa mutä?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se yksi ✔️ merkki tarkoittaa että viesti on mennyt whatsapin servereille ja se toinen merkki että on lähtenyt/saapunut serveriltä vastaanottajan puhelimeen

Et yhtään vanhempaa ketjua löytänyt? Ap on jo luultavasti kuollut vanhuuteen, eli ei taida vastauksestasi iloa hänelle olla.

Vierailija
22/25 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasit 6v vanhaan ketjuun. Tuskinpa ap enää sitä pohdiskelee :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja.. :D

YKSI harmaa check = Viestisi on lähetetty

KAKSI harmaata checkiä = Viestisi on mennyt perille ja vastaanottaja voi sovelluksen avatessaan lukea senKAKSI sinistä checkiä = Luettu ( Tämän saa myös otettua pois päältä asetuksista, joten kaikilla ei muutu siniseksi vaikka vastaisikin!)Harmaa profiilikuva (jos on ennen ollut jokin kuva) meinaa, että sinut on estetty ja viesteissä tulee vain yksi harmaa check.

Eivät ole vaikeita muistaa, ihmetyttää kun joka viikko näitä ketjuja tulee missä kysytään näiden merkitystä.. Löytyvät muuten myös nopealla googlettelulla :) 

Check on turhaa englantia.

Vierailija
24/25 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos whatsapissa ei ole toisella kuvaa niin ei tarkoita sitä et ois estäny.

Vierailija
25/25 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää älypuhelin aika on hirveää! Pari tuntia ilman puhelinta ja jo on joku mustasukkainen hullu av:lla sekoilemassa. Onneksi mulla on normaali JÄRKEVÄ nainen.

Tää on muuten mulla ainakin niin et mitä kiinnostuneempi olen ni sitä enemmän alkaa vahingossa kehittää teorioita että mitä on tapahtunut jos toinen ei x ajassa vastaa. Jos olis yksi ja hailee onko joku lukenut viestin ni olisko sekään kiva. Ei musta.