Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nordean asiakaspalvelu ilmoitti ettei minulla muka ollut rahaa säästötilillä?!

tupla DI ja KTM
08.04.2022 |

Vaikka siellä oli yli 9000€. Pitkän jonottamisen jälkeen sain puhelimitse kiinni ja nyt ilmoittivat vaan ettei hiellä ole tietoja että säästötililläni olisi ollut mitään....

Miten ihmeessä tämä voi todistaa pankille?? Alkaa mennä hermot oikeasti!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä v...un etutili Nordeassa????

Vierailija
22/27 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt vaan klikkaisit sitä säästötilissä olevaa saldo hommelia niin huomaisit, että tili näyttää ehkä nollaa mutta rahat kuitenkin ovat tallessa. Miksi muuten haluat hävitä rahaa säästötilillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytte kannattaa sioittaa a suntoon Moskovassa.

Vierailija
24/27 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap en usko että sun koulutuksella on mitään tekemistä tämän asian kanssa eikä niiden listaaminen anna susta mitenkään fiksua vaikutelmaa.

Mulla näkyi kaikki tilit ja saldot ihan normaalisti. Salkut kivasti nousussa, likvidin omaisuuden ATH meni uusiksi taas tänään.

Jokainen vähäistä suuremmalla järjellä varustettu huomasi jo vuosia sitten että etutileillä tehdään vähän väliä jotain huoltotöitä joiden vuoksi ne eivät näy oikein.

Siksi niitä ei kannatakaan käyttää. Tämän asian tajuamiseen ei siis tartte insinöörin koulutusta.

Vierailija
25/27 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä v...un etutili Nordeassa????

Tulee siinä vaiheessa kun sinulla on tarpeeksi rahaa tilillä ja alkavat soittelemaan sinulle päin. Ainakin näin minulle kävi.

Vierailija
26/27 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon historian kandi ja tilillä yli 40k

Vierailija
27/27 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No koska mä nostin ne sieltä ja ostin itselleni Vuittonin kolikkopussin ja avaimenperän hahahahaha

Säälin ihmisiä jotka ostaa luiskan laukkuja ja kuvittelevat niiden olevan jotain hienoa. Fiksut ihmiset ostavat LVMH:n osakkeita noiden veskojen sijaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan