Toivoisin palstalle enemmän vauva-aiheisia keskusteluja
Haluaisin lukea enemmän keskusteluja, joissa kirjoittajat keskustelevat vauvoista ym. vanhan ajan henkeen! Ei kiinnosta keskustella sodasta, politiikasta ym., etsin tietoni aiheisiin liittyen muualta.
Millaisia keskusteluja sinä toivoisit enemmän tänne?
Kommentit (16)
Koska tämä on Aihe vapaa -keskusteluosio. Tällä sivulla on muitakin keskustelualueita, kuten ne vauvat.
Kyllä minä muuten, mutta ne vauvat ovat jo teinejä.
Onhan tuolla noita vauva-aiheisia osioita.
Minä olen luullut että tärkeät vauva-asiat keskustellaan jossain suljetuissa foorumeissa ja täällä sitten revitellään estoitta ja anonyyminä, päästellään höyryjä pihalle toisin sanoen.
Sairaanhoitajien palkat ovat niin huonot, että nistä on saatava keskustella täällä.
Katsoin keskustelualuetta "vauvat ja taaperot". Siellä oli nolla aloitusta ko. aiheesta. Ilmeisesti kaikki tulee tänne vain tämän AV:n takia.
Kuka jaksaa puhua aina vauvoista, vaikka sellainen olisikin?
Vauvajutut ovat niin last season. Nykyään hot topicceja ovat pieru- ja ulosteaiheiset analyysit. Ne ovat myös ainoita jotka eivät ärsytä ketään eivätkä mene sensuuriin.
Haluaisin lisää keskusteluja holvikaarista omakotitalojen sisustuksissa.
pitäisi olla vauva että tietäis mistä puhuu.
On kyllä ikävä vanhoja hyviä aikoja. Täällä oli huumorintajuisia ihmisiä, ja superhauskoja ketjuja. Ilkeilyäkin oli, mutta se oli jotenkin erilaista ennen.
Googlaa joku vauva-aiheinen sivusto, esim. vauva.fi...eikun....
Vierailija kirjoitti:
Vauvajutut ovat niin last season. Nykyään hot topicceja ovat pieru- ja ulosteaiheiset analyysit. Ne ovat myös ainoita jotka eivät ärsytä ketään eivätkä mene sensuuriin.
pierut menee
Toivoisin politiikka-osiota erikseen. Nykyään palsta on täynnä natoa ja Ukrainaa.
Oon itsekin ihmetellyt, että miten nimenomaan Vauva-lehden foorumista on tullut tällainen velojen sekä naisten-, miesten ja lastenvihaajien temmellyskenttä!
Mikä estää tekemästä aloituksia aiheesta?