Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaipaan suihinottoa niin kamalasti että otin dildon poskeen...

Vierailija
01.10.2015 |

oikeesti toi tuntuu todella nololta ja nöyryyttävältä, mutta kaipaan sitä että mua pannaan suuhun.... kaipaan sitä tunnetta huulissa ja kurkussa...

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä noloa? EI mitään! Joskus masturboin ja samalla otan dildoa suuhun..

Eikö mistään löydy kyrpää, jota voisit imeä?

Vierailija
2/18 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 14:37"]

oikeesti toi tuntuu todella nololta ja nöyryyttävältä, mutta kaipaan sitä että mua pannaan suuhun.... kaipaan sitä tunnetta huulissa ja kurkussa...

[/quote]me ollaa vaimonkaa ett hän ottaa alux suihin.sit mua alkaa kiihottaa suuhun nussiminen.muutaman kerran oon päässy loppuu asti.toivotaa ett saa pian kunnon suu panon.tykkäätkö 69 asennosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no en kaipaa sitä että mua nuoltais... kaipaan vaan sitä että mies panee mua suuhun tai sitten saan ottaa mieheltä suihin omantahtisesti. Kaipaan sitä että suu täyttyy ja kosteet huulet painautuu kyrpään kiinni... niin ja olen parisuhteessa naisen kanssa sen vuoksi joudun tyytymään dildoon... en tiedä mutta jotenkin se mua nolottaa....

ap

Vierailija
4/18 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 14:46"]

no en kaipaa sitä että mua nuoltais... kaipaan vaan sitä että mies panee mua suuhun tai sitten saan ottaa mieheltä suihin omantahtisesti. Kaipaan sitä että suu täyttyy ja kosteet huulet painautuu kyrpään kiinni... niin ja olen parisuhteessa naisen kanssa sen vuoksi joudun tyytymään dildoon... en tiedä mutta jotenkin se mua nolottaa....

ap

[/quote]

Ettekö voi hommata jotain miestä kimppaan? Saisit samalla kulliakin.

Vierailija
5/18 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinpä mutta kun ei se mene niin... jos on toinen on lesbo niin on lesbo... jos toinen on bi niin toinen on bi... nämä on näitä elämän vaikeita kysymyksiä :) toisaalta olen surullinen, mutta en kyllä vaihtaisi naista mistään hinnasta... jos palaisin heterosuhteeseen niin kaipaisin pillun nuolemista... yritä tässä nyt sitten jakautua...

ap

Vierailija
6/18 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah ha. Mahtavaa! Luulin, että olen ainut nainen, joka sellaista kaipaa. En ollutkaan.
Hetero (, joka tykkää suudella naisia:) n40

Vierailija
7/18 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo todellista...
Nimim. Työtön meisseli..:)

Vierailija
8/18 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, oletkin bi, se selittääkin. Harmi, etät sulla on vaikeeta..

BI N 25

Vierailija
9/18 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voisi sopia naisesi kanssa, että voisit ottaa joskus mieheltä suihin?

Vierailija
10/18 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 15:28"]

[/quote]

Tuskin sopii tällainen järjestely puolisolle...............

Vierailija
11/18 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 15:32"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 15:28"]

[/quote]

Tuskin sopii tällainen järjestely puolisolle...............
[/quote]
No eihän se nainen voi muuttua kaluksi? Jos naiseni olisi bi ja haluaisi joskus naista, en panisi vastaan.

Vierailija
12/18 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 15:51"]

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 15:32"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 15:28"] Etkö voisi sopia naisesi kanssa, että voisit ottaa joskus mieheltä suihin? [/quote] Tuskin sopii tällainen järjestely puolisolle............... [/quote] No eihän se nainen voi muuttua kaluksi? Jos naiseni olisi bi ja haluaisi joskus naista, en panisi vastaan.

[/quote]

Noh, ei yllättävää. Oletkin mies?

Vierailija
13/18 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 15:54"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 15:51"]

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 15:32"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 15:28"] Etkö voisi sopia naisesi kanssa, että voisit ottaa joskus mieheltä suihin? [/quote] Tuskin sopii tällainen järjestely puolisolle............... [/quote] No eihän se nainen voi muuttua kaluksi? Jos naiseni olisi bi ja haluaisi joskus naista, en panisi vastaan.

[/quote]

Noh, ei yllättävää. Oletkin mies?

[/quote]
Olen mies, mutta ei minun olisi mikään pakko saada osallistua naisten väliseen leikkiin.

Vierailija
14/18 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 15:56"] Olen mies, mutta ei minun olisi mikään pakko saada osallistua naisten väliseen leikkiin.

[/quote]

Joo, ymmärrän. Sanoisiin kuitenkin, että on huomattavasti suurempi mahdollisuus, että hetero mies suostuu antamaan bi-naisellensa kokemuksia toisen naisen kanssa, kuin lesbo tyttöystävä bi-naiselleen miehen kanssa.

Vierailija
15/18 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pari kertaa antanut suikkiin naiselle, joka elää toisen naisen kanssa mutta halunnu silti ottaa ja imee. Oli joskus teininä vielä poikienkin perään että tiesi kyllä mitä teki ja tehtiin se hänen naisensa luvalla. Voisin kyllä tehdä uudestaankin!

Vierailija
16/18 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävää.

Vierailija
17/18 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kyllä tekee niin kauheesti mieli moloa poskeen, ettei oikein tiä kuinka olisi. On vain jotenki niin kiihottavaa ajatella imevänsä iso, kankaa kullia, kun on sillä tuulella, että on seksi mielessä.

Harmi, kun ei ole vakituista miestä nyt, mutta yleensä seksiseuraa on ollut tyrkylle asti tarjolla. Satunnaisten partnerien elintä ei oikein uskalla imeä ilman kumia eikä se ole sama asia kuin paljaan imentä.

Vierailija
18/18 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 11:24"]Joskus kyllä tekee niin kauheesti mieli moloa poskeen, ettei oikein tiä kuinka olisi. On vain jotenki niin kiihottavaa ajatella imevänsä iso, kankaa kullia, kun on sillä tuulella, että on seksi mielessä.

Harmi, kun ei ole vakituista miestä nyt, mutta yleensä seksiseuraa on ollut tyrkylle asti tarjolla. Satunnaisten partnerien elintä ei oikein uskalla imeä ilman kumia eikä se ole sama asia kuin paljaan imentä.
[/quote]
Mukava kuulla, että naisetkin tykkää siitä ;)
Naiset ei voi arvata kuinka hyvälle se tuntuu tulla suuhun loppuun asti, mielelläni teen naisellekin mitä hän haluaa vastavuoroisesti.
M26