Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Roaccutan-kuurista

Vierailija
17.08.2008 |

Miten nopeasti sivuvaikutukset (kasvojen ihon hilseileminen, limakalvojen kuivuminen ym) alkavat kuurin aloittamisen jälkeen?

Meillä on häät syyskuussa, taitaa olla viisainta aloittaa kuuri vasta häiden jälkeen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan iedoksi vaan, että jatkuvat sitten loppuelämän. Mulla ainakin viimeisimmästä kuurista 6 vuotta ja edelleen talvisin kämmenselät menevät verille (siis kuivuvat), kasvot hilseilevät jos meikkaa useamman päivän peräkkäin runsaasti, verta vuotaa nenästä talvisin jne...

Mutta oli silti sen arvoista. Sitä en kiellä. Mulla ei ollut paha akne, pieniä näppyjä mutta paljon ja jatkui 12v. -> 23v. kunnes Roaccutan toi avun.

Vierailija
2/3 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireet kuulemma vaihtelevat ja varmaan senkin mukaan kuinka pitkän kuurin syö. Mä täytin just 40 ja päätin, että NYT loppuu nää finnit naamassa, rinnassa ja selässa sekä jatkuvasti kiiltavä naama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaaksein jotain neljä peräkkäin..

Enää ei todelllakaan ole mitään oireita eikä finnejä. Hoidosta kulunut aikaa vähän vajaa parikymmentä vuotta...

Todella hintansa ja sivuvaikutusten väärti!

En kylläkään muista että olisi paljon päällepäin näkyneet sivuvaikutukset, lähinnä limakalvot kuivuivat yms. mutta iho alkoi parata samantien. JA mulla oli TOD paha akne!! Lääkäri silloin sanoi että voi kyllä kuurin alussa pahentua oireet kun alkaa vaikuttaa ja kaikki epäpuhtaudet pinkaisee pintaan, jos näin on uhkana niin en ehkä ennen häitä alottais, muussa tapauskessa kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan