Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen SURKEA työssäni

Vierailija
08.04.2022 |

En tiedä, mikä minua mahtaa vaivata. Teen mielestäni useammin virheitä kuin ennen, ja ne jäävät mieleeni useiksi päiviksi! Kyse ei ihmishengistä tai hyvin suuresta talouden menetyksestä, mutta se mielipaha, joka syntyy asiakkaalle tai minulle, jää kummittelemaan ja pilaa jopa yöuneni... Olen asiakaspalvelutyössä, ja tuntuu, että teen enemmän virheitä silloin, kun olen asiakaspalveluvuorossa yhden tietyn ihmisen kanssa. Tänäänkin opastin asiakasta väärin, vaikka korjasin asian lopuksi tai hyvitin sen. Olen ennen osannut opastaa tietyssä asiassa oikein, montakin kertaa! Tämä toinen työntekijä, jonka kanssa satun olemaan aina vuorossa, ei ole tehnyt mitään pahaa tai väärää, enemmän mietityttää miksi juuri HÄNEN kanssa sekoilen tai en osaa mielestäni tehdä työtäni oikein tai tarpeeksi hyvin. On minua useita vuosia vanhempi, mutta paikassa uusi eikä samalta alalta yhtä paljon työkokemusta kuten minulla. Olen vatvonut pari viikkoa tekemiäni virheitä ja kappas kappas, tämä ihminen on ollut kanssani samaan aikaan vuorossa aina kun ne tapahtuvat. Mikähän se on? Olen ollut paikassa 2 vuotta, eli mikään veteraani en vielä ole muihin verrattuna. Välillä tuntuu kyllä, etten ole ollut oma itsenikään. Olen noissa tilanteissa osannut toimia oikein montakin kertaa, mutta nyt jostain syystä en. Olenko sekoamassa sitten?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko stressaantunut? Ehkä sinua stressaa se, että teet töitä vähemmän kokeneen työntekijän kanssa ja alitajuisesti se heijastuu jotenkin sinuun, se mahdollinen epävarmuus. Jos mahdollista, tee vaihteeksi vuorot jonkun muun kanssa. Taidat olla liian ankara itsellesi ja jos kyse ei ole ihmishengistäkään, yritä olla miettimättä noita. Elämä on liian lyhyt murehtimiseen pienistä asioista. Joo joo, ei helppoa olla ajattelematta, mutta se vaatii harjoittelua. 

Vierailija
2/5 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla voi olla uupumus tulossa. Yritä puhua esimiehellesi, jos hän on sitä tyyppiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hänessä persoonana on jotain sellaista, mikä saa sinut hermostuneeksi tai jännittyneeksi, jolloin tulee tehtyä hölmöjäkin virheitä. Sinuna kävisin puhumassa työterveyshuollossa, kuulostaa siltä, että se voisi olla tarpeen ja auttaa sinua.

Vierailija
4/5 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieli osaa olla melkonen m u l k k. Suhtaudu asiaan järjellä, mennyttä ei voi muuttaa, vaikka kuinka ajattelisi. Tee asioita, joista pidät. Äläkä pode syyllisyyttä siitä, ettet mieti noita asioita (kokemusta on). Nauti elämästä, tee asioita joista pidät. Tsemppiä!

Vierailija
5/5 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hänessä persoonana on jotain sellaista, mikä saa sinut hermostuneeksi tai jännittyneeksi, jolloin tulee tehtyä hölmöjäkin virheitä. Sinuna kävisin puhumassa työterveyshuollossa, kuulostaa siltä, että se voisi olla tarpeen ja auttaa sinua.

Voi olla. Hänen äänensävynsä on kyllä välillä omiin korviin liian aggressiivinen (esim, jos en heti kuule mitä hän on sanonut ja pyydän toistamaan). Olen itse 30, hän on yli 40 suunnilleen (ja mies). Tekee työn hyvin, mutta vielä kyselee koska ihan ymmärrettävästi ei ihan kaikkea osaa tai muista. En ole koskaan tykännyt jostan syystä työskennellä keski-ikäisten miesten kanssa, vaikka mitään negatiivista ei ole tapahtunut. Ehkä alitajuisesti epäilen omaa ammattitaitoani, koska olen nuorempi, vaikka jollain lailla kokeneempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä