Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isännöitsijä ei hoida tehtäviään, mihin voi valittaa?

Vierailija
08.04.2022 |

Hankala tilanne kun Realian isännöitsijäyritys selkeästi laiminlyö tehtäviään ja lisäksi taloyhtiössä on erittäin huono hallitus. Eli myöskään hallituksen puheenjohtajalla ei ole homma hallussa. Voiko nopeasti tehdä mitään vai onko ainoa keino yrittää vaikuttaa yhtiökokouksen kautta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti emännöitsijälle.

Vierailija
2/6 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloyhtiön hallitukselle, koska se valvoo isännöintiä, Jos ei ongelma korjaannu, asian voi ottaa esiin yhtiökokouksessa, joka valitsee hallituksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö isännöitsijät ole missään juridisessa vastuussa työstään?

Vierailija
4/6 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hallitukset pääasiassa ole menossa uusiksi näinä aikoina, ei muuta kuin itse hallitukseen ja hommia hoitamaan. Kyllä minä isännöitsijän pyrkisin vaihtamaan, turha heille on maksaa, jos hommat ei toimi, niin kuin on sovittu.

Vierailija
5/6 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taloyhtiön hallitukselle, koska se valvoo isännöintiä, Jos ei ongelma korjaannu, asian voi ottaa esiin yhtiökokouksessa, joka valitsee hallituksen.

Mutta kun myös hallitus on ihan lapanen eli ei auta mitään.

Ainoa keino yhtiökokous varmaan sitten.

Vierailija
6/6 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö hallitukset pääasiassa ole menossa uusiksi näinä aikoina, ei muuta kuin itse hallitukseen ja hommia hoitamaan. Kyllä minä isännöitsijän pyrkisin vaihtamaan, turha heille on maksaa, jos hommat ei toimi, niin kuin on sovittu.

Joo, samaa mieltä että isännöitsijä pitäisi vaihtaa. Paikkakunnalla vain Realialla liian hallitseva markkina-asema, joten ajattelevat varmaan, että voivat tehdä mitä huvittaa. Terv. Ap