Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin hirveää painajaista. Kerron...

Vierailija
01.10.2015 |

Olin kotona kun kuulin postin tuovan kirjeitä muiden postiluukkuihin. Kun posteljooni oli minun ovellani kuuntelin hänen touhujaan. Rapisteli oudon pitkään. Hetken kuluttua pelästyin ihan hulluna kun avain alkaa kääntyä lukossa. Postimies oli epäsiistin näköinen pitkätukka. Hän pelästyi myös minua. Tietenkin. Hänhän kuvitteli ettei täällä olisi ketään. Hyi. Suljin oven hänen edestään kolmeen kertaan ja töllistelimme toisiamme. :D
Uni jatkui... Yhtäkkiä veljeni oli kanssani ja sanoi että "hyvä kun minä olen täällä!" Sitten ulkoa kuuluu hirveää huutoa ihan kuin joltain olisi leikattu moottorisahalla käsi poikki. Sellaista aaaaaaa hieman ylävireeseen. Niin tajuton ääni. Katsoimme ulos ja näimme mustalaismiehen kaverinsa perässä juoksemassa. Sitten ihmetyksemme heräsi kun toisestakim suunnasta tuli teinityttä juosten pikanopeasti. Veljeni lähti ulos katsomaan mitä siellä tapahtuu mutta se oli iso virhe!! Katsoin ikkunasta tilannetta. Yhtäkkiä koko maisema täyttyi ihmisistä jptka juoksivat henkensä edestä. Veljenikin juoksi takaisin hätääntynyt ilme naamallaan. Hän yriti kaivaa tärisevillä käsillään avainta ja saada sen lukkoon mutta ei onnistunut ja jatkoi juoksuaan. En tiennyt mitä h.lvettiä tapahtuu mutta laitoin kaikkivalot pois ja toivoin etttä se hirvitys mitä kaikki karkuun juoksivat ei pääsisi asuntoihin.
Sitten heräsin. Tuo oli hirvein uni minkä olen koskaan nähnyt. En ikinä unohda veljeni muuttunutta ilmettä . Hän uteliaana halusi käydä katsomassa mitätapahtuu ja yhtäkkiä hän käyttäytyy samalla tavalla kuin ne kaikkki muutkin "sekopääjuoksijat". En ole edes tv.ssä nähnyt mitään noin kamalaa.
Sori typot. Oon niin järkyttynyt ja yritän juuri heränneenä sada jotain tekstiä aikaan tästä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo avaamassa veljelleni alaovea mutta hän ehti juosta pois. Hirveät traumat. Veli parka :(

Vierailija
2/2 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku laittoi yläpeukun ♡ Ärsytti kirjoittaa puhelimella. Sen huomaa kyllä. Kiva jos joku kuitenkin tykkäsi lukea tuota. ^.^
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi