Huomenta :)
Kommentit (13)
Huomenta! Kiitos kysymästä, täällä aamu on lähtenyt hyvin käyntiin :) kohta olisi lähtö töihin.
Mites ap:n päivä on startannut?
Työpaikan edessä just. Väsyttää ja ketuttaa, särkee kroppaa ja kolottaa. Tiedossa töitä helvetillinen määrä.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 07:24"]Työpaikan edessä just. Väsyttää ja ketuttaa, särkee kroppaa ja kolottaa. Tiedossa töitä helvetillinen määrä.
[/quote]
Voi ei, tsemppiä!
Väsyttää, mutta ei auta.Töihin täytyy lähteä. Toivottavasti tästä kuitenkin tulee ihan hyvä päivä:)
Hyvää huomenta kaikille yhteisesti ja erikseen, tenavat saaneet aamupalaa ja lähtevät kouluun. Pirteällä mielellä olen käytettyäni aamujäykän hyväkseni
Huomenta, sain lainaan sarastusherätyskellon. Just mietin että alan testata auttaisiko heräämään
Huomenta, aamukahvia juuri nautiskelen. :)
Huomenta!
Töissä heti aamuvarhaisesta asti. Tänään on kaikki mahdollisuudet onnistuneeseen työpäivään.
Vaimo kiehnää vieressä. On jo jonkinaikaa hiplannut minua. Tästä taitaa tulla villi päivä. Olemme vapaalla tänään molemmat.
Vuodelevossa kotona. Siirryin juuri sängystä tajuttomana makaamasta sohvalle tajuissani makaamaan. Kyllä on tylsää :/
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 07:52"]
Vaimo kiehnää vieressä. On jo jonkinaikaa hiplannut minua. Tästä taitaa tulla villi päivä. Olemme vapaalla tänään molemmat.
[/quote]
Oih, nauttikaa!
Täällä työpaikalla aamukahvit menossa..
Huomenta. Yövuorosta jämät jäljellä, kohta kotiin nukkumaan. :)