Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako on vielä paikalla?

01.10.2015 |

Peukuttakaa vaikka tai kommentoikaa. Meen kohta itse nukkuu. On kyllä taas niin kuollut koko paikka että ihan turha enää selaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöti! Nyt vaan isket juttua ja mä kommaan sulle.

2/6 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vähän aikaa vielä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/6 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 01:40"]

[/quote]

Emmä osaa iskee noin vaan juttua. Tiiäks pitäis olla aihe josta tiedän jotain ja joka kiinnostaa ja mielellään vielä ihminen/ihmisiä joiden kanssa sitä kiinnostaa purkaa.

Vierailija
4/6 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="mammanpoika" time="01.10.2015 klo 01:52"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 01:40"]

[/quote]

Emmä osaa iskee noin vaan juttua. Tiiäks pitäis olla aihe josta tiedän jotain ja joka kiinnostaa ja mielellään vielä ihminen/ihmisiä joiden kanssa sitä kiinnostaa purkaa.
[/quote]
Jep, sama vika. Onkohan tänne jäänyt sitten päivystämään meikäläiset, joilta aiheuta niin irtoa... odotellaan, että muut tekee avauksia. :D

5/6 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 02:00"]

[quote author="mammanpoika" time="01.10.2015 klo 01:52"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 01:40"] Höpöti! Nyt vaan isket juttua ja mä kommaan sulle. [/quote] Emmä osaa iskee noin vaan juttua. Tiiäks pitäis olla aihe josta tiedän jotain ja joka kiinnostaa ja mielellään vielä ihminen/ihmisiä joiden kanssa sitä kiinnostaa purkaa. [/quote] Jep, sama vika. Onkohan tänne jäänyt sitten päivystämään meikäläiset, joilta aiheuta niin irtoa... odotellaan, että muut tekee avauksia. :D

[/quote]

Tuskin täällä enää mitään keskustelua tulee, on niin vähän porukkaa. Meen muuteskin ihan just nukkumaan. Harmi että on nää unirytmit näin huonosti ettei saa ikinä öisin unta. Öisin ois kyllä ihan hyvä fiilis, mutta ei pysty nukkumaan ihan kaikkia päiviä.

Öitä vaan sulle ja kaikille muillekkin.

Vierailija
6/6 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi