Olen lyhyt, ruma, köyhä, työtön, tyhmä ja tylsä mies
Kelpaankohan yhdellekään naiselle? Ei varmaan kannata mennä ainakaan Tinderiin?
Kommentit (29)
Mitäs, jos tekisit asialle jotain?
Suurinosa ihmisistä on ihan tavallisen näköisiä. He ovat ottaneet elämästään vastuun, pukeutuvat siisteihin vaatteisiin, peseytyvät, ovat opiskelleet ja menneet töihin.
Mulla on ollut jo tota sorttia useempi. Ette osaa käyttäytyä fiksusti. Siinä se vika on teissä. Ei ole kiva olla ilkeän ja alistamaan pyrkivän ihmisen kanssa.
Olen lyhyt, ruma, rutiköyhä, sairas ja tylsistynyt nainen. Ei kannata.
Vonkaus ja itsesääliruikuttelu. Lisää tuohon vielä paha haju niin naiset kiertää kilometrin päästä.
En yhtään kiihottunut. Keksi parempi, ap.
Ap, hyvä että kerroit. Tiedän pysyä kaukana.
Eino Leino osasi paremmin:
"Ruislinnun laulu korvissani,
tähkäpäiden päällä täysi kuu;
kesäyön on onni omanani,
kaskisavuun laaksot verhouu.
En ma iloitse, en sure, huokaa;
mutta metsän tummuus mulle tuokaa,
puunto pilven, johon päivä hukkuu,
siinto vaaran tuulisen, mi nukkuu,
tuoksut vanamon ja varjot veen;
niistä sydämeni laulun teen.
Sulle laulan neiti, kesäheinä,
sydämeni suuri hiljaisuus,
uskontoni, soipa säveleinä,
tammenlehväseppel vehryt, uus.
En ma enää aja virvatulta,
onpa kädessäni onnen kulta;
pienentyy mun ympär’ elon piiri;
aika seisoo, nukkuu tuuliviiri;
edessäni hämäräinen tie
tuntemattomahan tupaan vie."
Mites olisi lääkärissä käynti? Miehet kuolevat nuorempina KOSKA EIVÄT HOIDA TERVEYTTÄÄN vaan ruikuttelevat ja ryyppäävät.
Vierailija kirjoitti:
Ja minun pitäisi olla p märkänä?
En tiedä, ei kai?
Olen noista vain lyhyt ja ruma. 5v päästä vedän koksua mallien perseiden päältä.
Sanoistasi näkyy läpi että et itsekään arvosta itseäsi. Mitään annettavaa sellaisella ei ole muillekaan. Miksi et kiinnostu mistään, niin että et olisikaan niin tyhmä ja tylsä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Olen noista vain lyhyt ja ruma. 5v päästä vedän koksua mallien perseiden päältä.
Onko sinulla rikastumiseen varma resepti ja suunnitelma?
Vierailija kirjoitti:
Sanoistasi näkyy läpi että et itsekään arvosta itseäsi. Mitään annettavaa sellaisella ei ole muillekaan. Miksi et kiinnostu mistään, niin että et olisikaan niin tyhmä ja tylsä sitten?
Tyhmänä pysyn, mutta kyllä minua kiinnostaa mm. darts.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmänä pysyn, mutta kyllä minua kiinnostaa mm. darts.
Vapaaehtoistyö nostaa pisteitä paremmin kuin joku darts.
Varmaan kelpaat läskille, rumalle, työttömälle, sekopäiselle naiselle.
Suositelen sinulle heti haketua terapiaan, Aloituksesi ei tervettä!Miksi ruoskit itseäsi?
Jos ei ole nuorena löytänyt puolisoaan ja kiintynyt siihen niin hyvin harvoin vanhana löytää enää ketään. Vanhana ei enää rakastu valitettavasti ja hyvin harvinaista että vanhana vielä onnistuu uudet suhteet muuta kuin kaveri suhteet saattavat onnistua jos kummatkin sen hyväksyvät.
Jos ajattelet olevasi "ruma" ja "tyhmä", se heijastuu ulospäin ja naisia ei kiinnostakaan. Ajattele olevasi tarpeeksi komea ja älykkyys aina kehittyy. Ei kai kukaan ole seppä syntyessään että tietäisi kaiken, ei kukaan tiedä. Ajattele sitä miten onnistut, voi tulla joku sopiva vastaan. Jos epäonnistuu, se jää taakse ja mitä sitten. Sitä voi käsitellä, irrottaa. Mieti miten vältät vääräntyyppiset naiset.