Uskaltaisitko viettää kesän Joensuussa?
Kommentit (37)
Tottakai uskaltaisin. Miksen uskaltaisi?
No mikä ettei. Viimeksi, kun yrittivät yli, niin jo Ilomantsissa tuli turpaan, että tukka lähti.
Saksalaiset turistit miettii, että onko Suomi tänä kesänä turvallinen paikka? Jos mentäisiinkin Norjaan tällä kertaa.....
Miksi et uskaltaisi ,jos sinulla on sinne kerran mahdollisuus mennä? Miten Joensuu poikkeaa muista Suomen kaupungeista tai kunnista? En ymmärrä kysymystäsi?
Minä lähden viettämään kesälomani mökille 2km päähän rajasta. Eikä pelota kyllä.
Valtava riski.
Ennemmin vapaaehtoiseksi Ukrainaan etulinjaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä lähden viettämään kesälomani mökille 2km päähän rajasta. Eikä pelota kyllä.
Olet tosi rohkea!
Vierailija kirjoitti:
Miksi et uskaltaisi ,jos sinulla on sinne kerran mahdollisuus mennä? Miten Joensuu poikkeaa muista Suomen kaupungeista tai kunnista? En ymmärrä kysymystäsi?
Siksi poikkeaa, kun on niin lähellä Itä-rajaa.
En. Se on levoton kaupunki ihan pelkkien suomalaistenkin voimilla.
Persuja täynnä koko paikka. En todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
En. Se on levoton kaupunki ihan pelkkien suomalaistenkin voimilla.
Ai muistelet paria skiniä 90-luvulta? He ovat vanhoja ukkoja jo.
On vielä tässä tilanteessa. Kesällä ukkos ilmalla älä mene ison kuusen juureen. On todella vaarallista.
Ei viittis, olis nii pitkä työmatka kotiinkin
No itse ajattelin viettää kesäni pääasiassa Joensuussa. Kyllä täällä asuu.
Suomi on sangen kapea maa, että tuskinpa idässä sen vaarallisempaa on kuin lännessä, jos Venäjän uhkaa mietit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi poikkeaa, kun on niin lähellä Itä-rajaa.
Se kirjoitetaan itäraja. Moni muu paikkakunta on sitä paitsi lähempänä itärajaa. Joensuu ei edes rajoitu siihen. Lähempänä rajaa esim. Lappeenranta on.
En oo tietääkseni koskaan käynyt.