Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin juuri, että minua pidetään kuulemma heikkolahjaisena(kin)

Vierailija
08.04.2022 |

Aiemmin oli vain ollut juttua, että olen hullu, alkoholisti tai narkkari. Nyt olenkin sitten kiusaajieni mukaan kuulemma heikkolahjainenkin. Oikea totuus on se, etten ole noista mitään. En ole koskaan ollutkaan hullu, alkoholisti tai narkkari ja äo-testistäkin sain keskivertoa paremmat pisteet. Kiinnostaisi oikeastaan tietää syy siihen, mikä antaa minusta vaikutelman heikkolahjaisuudesta, hulluudesta, alkoholismista ja narkomaniasta.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeää nimitellä aiheetta, mutta senhän ihmiset osaavat. Mutta nimittely sattuu, ja siitä jotkut tykkäävät. Tai ei keksitä puheenaiheita. Kunnianloukkaus.

Vierailija
2/17 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistu kiusaajien vaikutuspiiristä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen olemus, ulkonäkö, käytös? Poikkeavuus keskiarvosta.

Vierailija
4/17 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilkeää nimitellä aiheetta, mutta senhän ihmiset osaavat. Mutta nimittely sattuu, ja siitä jotkut tykkäävät. Tai ei keksitä puheenaiheita. Kunnianloukkaus.

Tuo on kyseessä käytännössä. Sitä en ymmärrä, miksi se mahdollinen "hovi" uskoo niitä juttuja. Itse en usko koskaan liian aggressiivisia juoruja vieraista ihmisistä, vaan alan lähinnä miettiä juoruilijan omia motiiveja ylenmääräiseen kiinnostukseensa uhria kohtaan.

Vierailija
5/17 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas?!

Vierailija
6/17 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko laulaa ja soittaa useita eri soittimia, pystytkö juomaan 2 pulloa koskenkorvaa päivässä ja oletko tavannut  avaruusolentoja? Onko koka parempaa kuin piri? 

Vastauksistasi pystyy vähän heikkolahjaisempikin päättelemään tilanteesi.

Vierailija
7/17 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omituinen olemus, ulkonäkö, käytös? Poikkeavuus keskiarvosta.

Tämä on varmaankin syynä kohdallani. Tietyille ulkoisille piirteilleni en vain voi mitään, vaikka kuinka haluaisinkin. Periaatteessa olen keskiverto, mutten sitten kuitenkaan. Olen vähän outo todennäköisesti. Mutten siltikään ole hullu, alkoholisti, narkkari tai heikkolahjainenkaan.

Ei minua olisi kiusattu jo alakouluajoista lähtien, ellen haluamattani jotenkin huokuisi jotain erikoisuutta. Yleensä ihmiset muistavat minut todella hyvin, vaikka olisin hipihiljaa tai äärimmäisen neutraali, pukeutuisin huomaamattomasti ja peittävästi neutraaleihin väreihin jne. En vain pääse sitä "outouttani" ja jotain määrittelemätöntä huonouttani pakoon millään.

Ap

Vierailija
8/17 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaatko laulaa ja soittaa useita eri soittimia, pystytkö juomaan 2 pulloa koskenkorvaa päivässä ja oletko tavannut  avaruusolentoja? Onko koka parempaa kuin piri? 

Ei ap käytä huumeita. Ihme leukailua.

Vierailija
9/17 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai täällä palstalla, ketjuissa?

No natointoilijat on täysin aivopestyjä piilo-itäkannattajia, he eivät sitä vain heikkouttaan tajua. Uhoilevat tyhjää ja pahimmillaan saavat muut heikkopäät hyökkäilemään maassamme olevia ulkomaalaisia vastaan.

Pää pehmennyt.

Vierailija
10/17 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, miten poistuisin, kun kiusaajille olen niin mieluisa kohde. Vaikka asuisin Australiassa ja kaikki some-tilini olisivat salaisia, niin olisin herkullinen juoruilun ja kiusaamisen kohde. Jotain vikaa minusta aina keksitään. Muut ihmiset ovat niin täydellisiä, että sitä vähän oudompaa jon varmaan kivaa pitää yhteisenä syntipukkina. Kertovat paremman puutteessa varmaankin menneessä aikamuodossa juttuja.

Ap

Vierailija
11/17 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten käytännössä? Mikään ei tunnu auttavan. On minullakin oikeus elää ja esim. asua Suomessa kuitenkin.

Vierailija
12/17 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ap käytä huumeita. Ihme leukailua.

En ole alkoholisti myöskään, en hullu tai heikkolahjainenkaan. Olisi kiinnostavaa tietää niiltä kiusaajilta perustelut, mutta eivät he koskaan tietenkään kerro rehellisesti syitään. Eiväthän he enää olisi kiusaajia, jos olisivat niin vilpittömiä ja avoimia.

Vierailija
13/17 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta yhteydenpito ja unohda kiusaajat. Ruokit omalla toiminnallasi tätä epätervettä kehää. Lopeta olemasta osallinen.

Vierailija
14/17 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä muistutat mua monessa suhteessa. Ihmiset ovat ottaneet oikeuden itselleen määritellä mitä mä olen ja mitä en ole. Musta ei tykätä, mutta paskaa kyllä puhutaan. Johtuu varmaan siitä, että ärsytän muita läsnäolollani. Ei kannattaisi erehtyä *normikansalaisten* joukkoon. Välillä vaan uteliaisuus voittaa.

Vierailija
15/17 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä muistutat mua monessa suhteessa. Ihmiset ovat ottaneet oikeuden itselleen määritellä mitä mä olen ja mitä en ole. Musta ei tykätä, mutta paskaa kyllä puhutaan. Johtuu varmaan siitä, että ärsytän muita läsnäolollani. Ei kannattaisi erehtyä *normikansalaisten* joukkoon. Välillä vaan uteliaisuus voittaa.

Meinaan, että tulee aina kuvainnollisesti turpiin tein niin tai näin. Ns. näkymätön vieteripelle tyrmää takaisin maan matoseksi 🤡. Välillä jopa pelottaa, sillä kuulun kuitenkin *ihmiset* nimiseen kädellisten luokkaan.

Vierailija
16/17 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäluokka? Sukupuoli?

Vierailija
17/17 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen nimi oli Toppahousut

Ylipainoinen poika jonka kimeä ääni

Oli tosi helppo pilkan kohde