Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä, kun miehiä haukutaan siitä, että haluavat vain laihoja naisia

Vierailija
08.04.2022 |

Itse olen 157cm ja 105kg ja minulla riittää vientiä vaikka kuinka. Olen kasvoiltani kaunis ja vartalossa on muodot kohdallaan. Vähän on tietysti ylipainoa, mutta se ei tunnu miehiä haittaavan. Kiinnostuneita riittää vaikka millä mitalla. Tämä on tosin vähän ikävääkin, koska viihdyn sinkkuna, enkä kaipaa miestä ja parisuhdetta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeruus on syynä.

Vierailija
2/12 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä!

T. Ritva-Anneli, 163kg, taskoja on, rööki palaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kun naisia haukutaan siitä että haluavat vain 180cm pitkiä miehiä.

Sitten vielä perustellaan tuo toive huonoksi koska asiaan ei voi vaikuttaa, ihan kuin sillä olisi väliä.

Silti moni lyhyempikin mies on suhteessa, tietenkin.

Vierailija
4/12 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on pinnallinen toive. Ihmisissä on muutakin kuin ulkonäkö. Ja kun suhteeseen alkaa, siihen ulkokuoreen tottuu nopeasti. Ei se olekaan enää niin hieno ja ihmeellinen.

Vierailija
5/12 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en minäkään ymmärrä, miksi miehet eivät myöskään tunnu ymmärtävän, ettei kuuntelu ja empaattinen keskustelutyyli ole sama kuin kutsu yhteiselle soidinmenolle.

Tai sitä, ettei urheilullinen ja hoikka nainen nyt vaan jaksa katsoa kotonaan sohvalla makaavaa kaljan juojaa. Ei ole mitään yhteistä.

Vierailija
6/12 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juurihan sanoit, että viihdyt suinkkuna.

Jumppapallot on kyllä helppoja ja hauskoja leluja, mutta kuka haluaa sellaisen pysyvästi.

Vierailija
7/12 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän minusta miehet oli kiinostuneita silloin kun olin pyöreämpi.

Laihana en ollut niin kiinnostava, tai jotkut suoraan sanoivat että olen liian laiha.

Sitten löysin oikein laihan miehen, ja hänelle olin sopiva, Olemme oikeasti kyllä varmaan aika karmivan näköinen pari, kaksi luurankoa.

Vierailija
8/12 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta jo Pena.

Vierailija
9/12 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, en minäkään ymmärrä, miksi miehet eivät myöskään tunnu ymmärtävän, ettei kuuntelu ja empaattinen keskustelutyyli ole sama kuin kutsu yhteiselle soidinmenolle.

Tai sitä, ettei urheilullinen ja hoikka nainen nyt vaan jaksa katsoa kotonaan sohvalla makaavaa kaljan juojaa. Ei ole mitään yhteistä.

Ei mitään yhteistä? Aika yksiuloitteinen nainen, jos hänessä ei ole mitään muuta kuin hoikkuus ja urheilullisuus. Kukapa sellaista akkaa edes huolisi.

Vierailija
10/12 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai?

Mä taas oon käsittänyt tuhdimpi en naisten puheesta että "kyllä miehet haluaa että naisella on "muotoja" ja "jotain mistä ottaa kiinni".

Itse olen 50-kiloinen luiheliini.

Vierailija
11/12 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä kun naisia haukutaan siitä että haluavat vain 180cm pitkiä miehiä.

Sitten vielä perustellaan tuo toive huonoksi koska asiaan ei voi vaikuttaa, ihan kuin sillä olisi väliä.

Silti moni lyhyempikin mies on suhteessa, tietenkin.

Miksei olisi väliä. Kuvitellaan, että haet lääkärin virkaa ja työhaastattelija sanoo, ettet saa paikkaa, koska

A) olet nainen

B) et ole suorittanut lääkärin tutkintoa

Ovatko perustelut työpaikan eväämiselle mielestäsi yhtä hyvät?

Vierailija
12/12 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään yhteistä? Aika yksiuloitteinen nainen, jos hänessä ei ole mitään muuta kuin hoikkuus ja urheilullisuus. Kukapa sellaista akkaa edes huolisi.

Ehkä tässä nyt kuitenkin on taustalla se, että välttämättä tuollaisella parilla ei ole oikein samaa elämäntyyliä.

Mulla on ollut useampi ylipainoinen mies, jotka on kehunut maasta taivaaseen kun jaksan urheilla ja syödä terveellisesti ja pitää huolta itsestäni.

Jossain vaiheessa aina alkaa se kitinä kun en halua vetää vaan makkaraa ja makaronia, mä oikeasti haluan sinne lenkille päivittäin. "Taasko sun pitää mennä, vastahan sä eilen kävit. Miks oot niin tiukkis, relaa vähän" jne. Eikä se hoikkuus ja nätti ulkonäkö nyt edes ole taannut seksielämää, kaikissa suhteissa mä olen ollut se, joka haluaa enemmän loppupeleissä ja mies alkaa "pihtaamaan" mutta kuitenkin sit tumputtaa nettipokelle. Mulla himot pysyy korkealla (varmaan sen takia kun huolehdin terveydestäni?) ja miestä ei vaan huvita ja lihoo ja laiskistuu.

Syö vähän itsetuntoa. Miks sit otti mut?

Tiedän, että nämä menee kummassakin sukupuolessa ja samalla tavalla ne miehet kärsii, tää on vaan mun kokemus.

Katsokaa niitä elämäntapoja, ei ulkonäköä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän