HÄH VOIKO JOKU YSILUOKKALAINEN POIKA OLLA MUKAA VAA 160 CM PITKÄ
Eräs tuttumme ensi vuoden alussa jo 16v ja nyt siis 15 ja vaa 160 cm pitkä. Miten voi olla niin lyhyt?
Kommentit (18)
Kyllähän sitä on aikuisia miehiäkin jotka ovat lyhyitä.
On niitä aikuisia miehiäkin jotka ovat 155-160 senttisiä eikä ole edes mikään harvinainen näky. Ei se ole sen ihmeellisempi asia kuin, että joku toinen on pitkä. Yhtä hyvin voit alkaa hämmästellä, että voiko joku 15v olla 190cm pitkä.
160cm alkaa olla jo ihan aikuisen kokonen. Toki varmasti kasvaa vielä.
Voi helposti. Osa kasvaa myöhemmin, osa ei ollenkaan.
Oma poika nyt ysillä ja pituutta 188 cm, yksi kaveri on mun pitunen 163 cm ja toinen mua huomattavasti lyhyempi..
Oma veli alkoi kasvamaan vasta lukiossa.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 16:23"]Kyllähän sitä on aikuisia miehiäkin jotka ovat lyhyitä.
[/quote]
No mutta nämä ei kyllä ole miehiä kuin pohjois-Koreassa
Eikös telluksen keskipituudet ole luokkaa naiset 147 cm, miehet 167 cm. :)
Itse olen 19v poika/mies ja 167cm:)
Pituuskasvu loppui kun olin 17:)
Siinähän ihmettelet.. :D T: 27v tavallinen mies ja 160cm
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 16:27"]Itse olen 19v poika/mies ja 167cm:)
Pituuskasvu loppui kun olin 17:)
[/quote]
Itsellä isä 170cm ja äiti 165cm joten riippuu myös vanhemmista. Itsellä monta "lyhyttä" samanikäistä kaveria pojista jotka 160-170cm :)
Ja yleensä se pituus kompensoituu meillä lyhyillä miehillä tuolla housuissa ;)
Todennäköisesti ap kärsit omasta tyhmyydestä enämmän kuin tuo poika, vaikka jäisikin 160 senttiseksi. Sillä jos käytät tuollaisten asioiden ihmettelyyn niin kyllä sulla on joku suurempi ongelma.
Ei voi olla ellei kyseessä ole sitten joku kääpiö mutta kääpiöitähän ei tietenkään päästetä kouluun koska vammaiset eivät käy koulua!
Mullakin on tapana aina ihmetellä ihmisten pituutta kun tietysti kaikki voivat siihen niin paljon vaikuttaa elämässään. Kommentoin kadullakin kaikkia alle 170cm miehiä ja yli 180cm naisia järkyttyneeseen sävyyn "Miten sä _VOIT_ olla _NOIN_ lyhyt?" ja odotan kaikilta pätevää vastausta asiaan. Ei käy laatuun että tälläiset epäihmiset liikkuvat keskuudessamme.
17 korjaa vielä: eli tietysti naisille päivittelen miksi ovat kasvaneet valopylvään mittaiseksi.
Tottakai voi. Vielä löytyy lyhyempiäkin ihmisiä, vaikka ihmisten keskimitta onkin hurahtanut 30 vuoden aikana hurjasti.
Onko sulle joku uusiaaia, että on erikokoisia ihmisiä?