Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vatsassani tapahtuu?

Vierailija
30.09.2015 |

Mulla tuntuu vatsassa jotain. Ihan saman tuntuista kuin vauvan potkut joskus 30+ viikoilla, eli tuntuvat ja näkyvät selkeästi. Raskaana en siis kuitenkaan voi olla. Useimmiten ainoastaan ylävatsassa kylkiluiden välissä, mutta välillä myös alempana.

Mitä tämä voi olla? Ihan ilmavaivojako suolistossa? Ei mulla ikinä ennen ole tällaista tapahtunut mutta nyt parin viime kuukauden aikana. Outoa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan tiedä?

Vierailija
2/15 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan vielä kerran, sori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee raskaustesti

Vierailija
4/15 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä. Bakteeri. Mulla on kans jotain todella outoa tekeillä. Eikä kukaan lääkäri osaa sanoa mitään. Ja pahinta että muut huomaa ja minä en :/

Vierailija
5/15 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 17:03"]Millä perusteella et voi olla raskaana?
[/quote]
Mun vatsa on ihan pyykkilauta ja jopa vatsalihakset erottuu, nuo liikkeet tuntuu loppuraskauden liikkeiltä ja viime raskaudessa vatsa näkyi jo hyvin aikaisin. Periaatteessa voisin kyllä tehdä raskaustestin mutta tiedän jo tuloksen.

Pieru kai ei ihan noin ylhäällä tunnu mutta kallistun noihin ilmoihin silti.

-ap

Vierailija
6/15 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella et voi olla raskaana?

Vierailija
7/15 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:30"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 17:03"]Millä perusteella et voi olla raskaana?
[/quote]
Mun vatsa on ihan pyykkilauta ja jopa vatsalihakset erottuu, nuo liikkeet tuntuu loppuraskauden liikkeiltä ja viime raskaudessa vatsa näkyi jo hyvin aikaisin. Periaatteessa voisin kyllä tehdä raskaustestin mutta tiedän jo tuloksen.

Pieru kai ei ihan noin ylhäällä tunnu mutta kallistun noihin ilmoihin silti.

-ap
[/quote]
Huoh. No teeppä se raskaustesti.

Vierailija
8/15 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/15 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut myös, elohiiri.

Vierailija
10/15 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on pieru!

Vierailija
11/15 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein raskaustestin näiden vastausten takia, negatiivinen oli kuten epäilinkin. Muita ehdotuksia?

-ap

Vierailija
12/15 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei raskaustesti näytä välttämättä positiivista tulosta enää, kun raskaus on jo tarpeeksi pitkällä. Mene lääkäriin.

Vierailija
13/15 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:26"]Ei raskaustesti näytä välttämättä positiivista tulosta enää, kun raskaus on jo tarpeeksi pitkällä. Mene lääkäriin.
[/quote]
En millään kehtaisi mennä käyttämään lääkäreiden vähiä resursseja syystä että vatsassa tuntuu liikettä. Olen käyttänyt minipillereitä hyvin tunnollisesti ihan tunnilleen samaan aikaan jokaikinen päivä että kyllä tuo raskaus on aikalailla poissuljettu vaihtoehto.

Tämä ei siis ole mitenkään kauhean häiritsevä vaiva, kiinnostaisi vaan selvittää että ihanko ilma voi tuntua tällaisena.

-ap

Vierailija
14/15 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 17:52"]Mulla on ollut myös, elohiiri.
[/quote]
En tiedä miten vasta nyt huomasin tämän viestin mutta ihanko elohiiri tuntuu näin voimakkaana? Muuten kyllä voisi viitata siihen kuin useimmiten on samassa paikassa.

Vierailija
15/15 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmavaivoja. Tunsin liikkeitä (tai olin luullut niitä lapsen liikkeiksi) vielä viikkoja synnytyksen jälkeen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi