Mies ei halua
neljättä lasta. Mua ahdistaakun vauvakuune on kova. Nyt olen alkanut vetäytymään, emme pysty puhumaan.
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 17:01"]Nämä alkavat olla jo isoja ja se lannistaa. Mutta ehkä mun on sitten vastoin tahtoani oltava iloinen ja pirteä, ja itkettävä itkuni yksin. En vain hyväksy kun olen niin ahdistunut, ja mua ei ymmärretä. Ap
[/quote]
Haha ja mitkä oli ne siit perustaa perhe? :D
Testokulliiiii
Niin on. Ja varmasti olen tyhmä kun tunnen, ja mietin asioita. Pitää vain sulkea kaikki pois. Ap
Pyöriikö tämä maailma minkään muun kuin seksin ympärillä? Ap
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 09:40"]Tilanne on niin päin, että minä en halua seksiä. Ap
[/quote]
No, millä se vauva sitten laitetaan alulle?
Veikkaan, että ap on kohta yksin, kun mies menee jonnekin mistä saa seksiä.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 10:38"]Aika harva imettää eskarilaista, vai mitä tarkoitit. Ap
[/quote]
Jos sulla on yksi ala-asteikäinen ja muut alle, onko sulla siis eskari-ikäiset kaksoset?
Menköön jos haluaa, jos pettämään lähtee, niin parempi sekin kuin jatkuva kina. Ap
Älä missään nimessä jätä pillereitä tai muuta ehkäisyä salaa pois. Kaveri jätti ja mies otti eron samantien kun kuuli raskaudesta
Asia on loppuunkäsitelty. Heti kun lopetat aiheen vatvomisen, voit paremmin.
Vihdoin eilen otin asian puheeksi mieheni kanssa. Riita tuli, ja hän ei anna minun puhua koko asiasta. Surullisena heräsin. Ap
Sairas ämmä. Omat ihqut halut ja epärealistiset toiveet menevät olemassaolevan edelle. Mene hoitoon.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 09:33"]Vihdoin eilen otin asian puheeksi mieheni kanssa. Riita tuli, ja hän ei anna minun puhua koko asiasta. Surullisena heräsin. Ap
[/quote]
Anna sen miehen jo olla ja ymmärrä nyt että ne kolme lasta riittää.
Sun miehesi ei koske sinuun pitkään aikaan, kun jankkaat siitä vauvasta. Ja seksiä et varmaan saa, kun pelkää sitä vauva asiaa.
Tilanne on niin päin, että minä en halua seksiä. Ap
Eli sen puuttuminen ei ole minulle ongelma lainkaan. Ap
Ja meillä on jo kan ja kissa, joten tuo koira ei ole ajankohtainen. Ap
Taas tämä minäminäminäminäminämii.... Myös miehellä on oikeus olla mukana päättämässä perheen lapsiluvusta. Ja jos toinen ei halua, ei myöskään raskauduta. Varsinkaan niin, että pillerit jätetään pois.
Huomenta! Asiaa yön yli mietittyäni, ei se olo sen parempi ole. Sellainen lopullinen olo. Surullinen. Ap
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 16:45"]
Tiedät siis itsekin vastauksen. Olet hyvä äiti jo kolmelle olemassa olevalle lapselle ja lopetat sen haihattelun. Se tuhoaa suhteen mieheesi ja muihin lapsiin.
[/quote]
Todella hyvä äiti, kun ei nauti lapsestaan kuin vauva-aikana.
M39
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 16:10"]
Niin. Näin järjellä ajatellen asia on juuri näin kuin vastasitte. Ja juuri se vauvavaihe viehättää. En osaa ajatella olevani onnellinen vain ja ainoastaan isojen kanssa. Ap
[/quote]
Siinä tapauksessa jos vain vauva tekee sinut onnelliseksi tarvitset terapiaa itellesi.