Miten vuorelliset kumisaappaat kuivaksi?
Alkaa jo epätoivo iskeä. Viikonloppuna mies meni ne pesemään kielloista huolimatta (lapsi oli ne onnistunut sotkemaan sisältä aivan mutaan) ja saappaat vieläkin märät ja haisee karmivalle. Heitänkö roskiin??
Kommentit (19)
Takkaan valkea ja taksn päälle. Äkkiä kuivahtavat.
Pese uudestaan, valuta ja laita imukykyisiä riepuja sisälle, vaihda kunnes ovat kuivat.
Kenhänkuivain on pop. Jos eiole niin ensin suut alaspäin jotta vedet valuu rauhassa pois. Jos sauna, niin laita kuivumaan sinne pyyhkeen päälle ja paperia sisään.
Pese uudestaan .Ryttää imukykyistä sanomalehteä sisään. Vaihda lehdet kuiviin ja lopuksi laita kumpparit kuivumaan ilmavaan jä lämpimään paikkaan esim patterin vierelle.
Alapäin ovat kuivuneet saunan lauteilla. Meillä ei kotona pattereita, joten ei voi patterille laittaa.
ap
varret ylöspäin, jotta kosteus pääsee haihtumaan ylöspäin!
No miten päin ne nyt pitää kuivata!?! Varret ylöspäin vai alaspäin??
ap
Varret ylöspäin ja hiukan vinossa seinää vasten. Kun ovat niin tovin ollert niin normaali pystyasento loppukuivaukseen.
Pese kumpparit uudestaan, ruttaa sisään sanomalehteä. Vaihda paprut parin tunnin päästä. Olen kuivannut ihan varret ylöspäin.
Sanomalehteä sisään, auttaa hajuun?
Voinko laittaa ne pesukoneeseen?? Missä asteessa pesisin??
ap
Tämä ei auta nyt, mutta tulevaisuudessa siitä on hyötyä: älä ostaa enää lämminvuorikumppareita, vaan vaihda Crocsin kumppareihin. Ne ovat tavallisia kumppareita huomattavasti lämpimämmät, kuivavat hetkessä eivätkä haise pahalta.
Vuorelliset kumisaappaat ovat minulle ihan vieraita, mutta jos ne ovat sisältä ihan mutaiset, niin mitä niille pitää tehdä jos niitä ei saa pestä?
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 12:51"]
Vuorilliset.
[/quote]
Ihana, että joku vielä osaa tämän.
Vanha sydämeni (ei siis sydämmeni) laulaa ilosta.
-äikänope vm - 62
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 13:24"]
Vuorelliset kumisaappaat ovat minulle ihan vieraita, mutta jos ne ovat sisältä ihan mutaiset, niin mitä niille pitää tehdä jos niitä ei saa pestä?
[/quote]
Niissä on alpit sisällä. Eli aikamoinen urakka!
Antakaa jo olla ja vastatkaa itse ongelmaan!
Mä käytän näissä tapauksissa fööniä.
Mutta pidä huolta, että ilma tulee sekä etu-että takapuolelta, muuten voi syttyä palamaan koko hiustenkuivaaja.
Miten oot kuivattanut niitä? Ne pitää laittaa ylösalaisin että ylimääräinen vesi pääsee valumaan pois.
Kenkäkuivain ois hyvä.