Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on kaikkein typerin ohjelmaformatti joka on keksitty?

Vierailija
08.04.2022 |

"Rakkaussaaret": Ohjelmaformaatti jossa julkisuushakuiset tyhjäpäät harrastaa seksiä keskenään. (Ex on the beach, Love island jne.)
"Perhehulluttelijat" Ohjelmaformatti jossa joku puolijulkkis esittelee perheensä elämää. (Kardashianit, Harlins, huutokauppakeisari jne.)
"Hihna" eli tämä juhannusyön livelähetys kassahihnasta.
"Sohvaperunat" katsotaan ihmisiä jotka katsovat tv:tä.
"Aktiiviset" Bensakauppiaiden, poliisien, ensihoitajien jne. arkea.
"Asuminen ja kokkailu" kaikki toisten kotiin menevät tirkistelyt ruuan tai rempan ympärillä
"Putoukset" Sketsiohjelmat jossa väännetään huumoripläjäyksiä tyhjästä.

Mikä on kaikkein typerin ohjelmaformatti joka on keksitty?

Vaihtoehdot

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen julkkis, päästäkää minut pois

Vierailija
2/34 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, kaikki julkkiskilpailut unohtu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki "remontoidaan koti pilalle" -formaatit

Vierailija
4/34 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, kaikki julkkiskilpailut unohtu.

Totta, tuosta puuttuu ne julkkiset viidakossa, landella, painonpudotuksessa....Aina ne samat naamat joka ohjelmassa

Vierailija
5/34 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB, ei enää kiitos.

Vierailija
6/34 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maikkarin/ Ylen uutiset

Vierailija
7/34 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki "remontoidaan koti pilalle" -formaatit

"Asuminen ja kokkailu" kaikki toisten kotiin menevät tirkistelyt ruuan tai rempan ympärillä

Menee varmaan tuohon kategoriaan.

Vierailija
8/34 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkis suolihuuhtelussa. Tulossa syksyllä MMTV

Vierailija
9/34 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tankkaustarinoita

Vierailija
10/34 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietokilpailutkin puuttuu.

Vierailija
11/34 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljonääri-Jussi

Vierailija
12/34 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katsonut näistä mitään mutta äänestin putousta koska se on ainoa mistä olen kuullut. On kuulemma huono.

Vierailija
13/34 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

se missä miehet panee toisiaan afrikassa.

Vierailija
14/34 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää ääniä

Vierailija
15/34 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofian SALAISUUDET! Ei mitään salaisuuksia selvinnyt entisestä Katiskamorsiamesta, vaan ohjelmassa koditon ja työtön feikkaa luksuselämää ja lötkäilee kauneushoidoissa ja kampaajalla. Siitä tehtiin ihan jotain Tuksu kakkosta, vaikkei se tajua sitä itse kun kuvittelee olevansa Kim Kardashian vähintään. Kävi terapiassakin vaan haukkumassa Ranta-ahoa, Martinaa, omaa isäänsä ym. eli oliko se terapeuttikin näyttelijä?

Kaveritkin oli sellaisia jolle tuotantoyhtiö ilmeisesti maksanut mukanaolosta, ja olivat siinä jotta saisivat omalle somelleen näkyvyyttä, mm Kelly.

Tuosta surkeasta sarjasta ollaan nyt vielä tekemässä kakkoskautta!

Pääkohdat näki De Maaguksen Youtube-arvosteluista, toivottavasti arvostelee kakkoskauden, sillä en välitä katsoa sarjaa, ainoastaan nuo De Maaguksen osuvat kommentit siitä.

Vierailija
16/34 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofian SALAISUUDET! Ei mitään salaisuuksia selvinnyt entisestä Katiskamorsiamesta, vaan ohjelmassa koditon ja työtön feikkaa luksuselämää ja lötkäilee kauneushoidoissa ja kampaajalla. Siitä tehtiin ihan jotain Tuksu kakkosta, vaikkei se tajua sitä itse kun kuvittelee olevansa Kim Kardashian vähintään. Kävi terapiassakin vaan haukkumassa Ranta-ahoa, Martinaa, omaa isäänsä ym. eli oliko se terapeuttikin näyttelijä?
Kaveritkin oli sellaisia jolle tuotantoyhtiö ilmeisesti maksanut mukanaolosta, ja olivat siinä jotta saisivat omalle somelleen näkyvyyttä, mm Kelly.
Pääkohdat näki De Maaguksen Youtube-arvosteluista, toivottavasti arvostelee kakkoskauden, sillä en välitä katsoa sarjaa, ainoastaan nuo De Maaguksen osuvat kommentit siitä.

Mä luulin ohjelman olevan parodiaa.

Vierailija
17/34 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulin ohjelman olevan parodiaa.

Pakko tuon olla parodiaa, että Stefun ja Ranen lompakoilla lokkeillut yrittää larpata Kardashiaanielämää, asuu jossain vintillä rempatussa pulukopissa, käyttää sen näköisiä luksustuotteita jotka tehty kiinalaisesta muovista, naama on laitettu täyteaineilla ja botoxilla kieroksi, huulet kapseloituneet täyteainehyytelön takia, ja kaikki kuvataan filttereiden läpi.

Tuoltahan se näyttää oikeasti, livenä kun tulee vastaan, ilman niitä kuvausfilttereitä:

https://is.mediadelivery.fi/img/some/default/90f2f37030bc4259b6708a6b91…

Toisaalta tuohan on sitä parasta parodiaa että feikataan glamourikulissit, vaikka kaikki muut näkee sen touhun läpi paitsi se itse kohde joka luulee olevansa Kardashiaanin kaksoissisko.

Eniten säälittää se koira, silmät vuotaa ja turkki näyttää retuiselta. Tulee mieleen ne Tuksuttimen koirat :(

Vierailija
18/34 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin "joku muu" ja se on Supernanny.
En ihan äkkisältään keksi helpompaa tapaa katkeroittaa ja/tai traumatisoida lapsi koko elämänsä ajaksi.

Vierailija
19/34 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putous, Posse, Kingi, Myyrä

Vierailija
20/34 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naked Attraction

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi