Mikä on kaikkein typerin ohjelmaformatti joka on keksitty?
"Rakkaussaaret": Ohjelmaformaatti jossa julkisuushakuiset tyhjäpäät harrastaa seksiä keskenään. (Ex on the beach, Love island jne.)
"Perhehulluttelijat" Ohjelmaformatti jossa joku puolijulkkis esittelee perheensä elämää. (Kardashianit, Harlins, huutokauppakeisari jne.)
"Hihna" eli tämä juhannusyön livelähetys kassahihnasta.
"Sohvaperunat" katsotaan ihmisiä jotka katsovat tv:tä.
"Aktiiviset" Bensakauppiaiden, poliisien, ensihoitajien jne. arkea.
"Asuminen ja kokkailu" kaikki toisten kotiin menevät tirkistelyt ruuan tai rempan ympärillä
"Putoukset" Sketsiohjelmat jossa väännetään huumoripläjäyksiä tyhjästä.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Olen julkkis, päästäkää minut pois
Jep, kaikki julkkiskilpailut unohtu.
Kaikki "remontoidaan koti pilalle" -formaatit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, kaikki julkkiskilpailut unohtu.
Totta, tuosta puuttuu ne julkkiset viidakossa, landella, painonpudotuksessa....Aina ne samat naamat joka ohjelmassa
Vierailija kirjoitti:
Kaikki "remontoidaan koti pilalle" -formaatit
"Asuminen ja kokkailu" kaikki toisten kotiin menevät tirkistelyt ruuan tai rempan ympärillä
Menee varmaan tuohon kategoriaan.
Julkis suolihuuhtelussa. Tulossa syksyllä MMTV
En ole katsonut näistä mitään mutta äänestin putousta koska se on ainoa mistä olen kuullut. On kuulemma huono.
se missä miehet panee toisiaan afrikassa.
Sofian SALAISUUDET! Ei mitään salaisuuksia selvinnyt entisestä Katiskamorsiamesta, vaan ohjelmassa koditon ja työtön feikkaa luksuselämää ja lötkäilee kauneushoidoissa ja kampaajalla. Siitä tehtiin ihan jotain Tuksu kakkosta, vaikkei se tajua sitä itse kun kuvittelee olevansa Kim Kardashian vähintään. Kävi terapiassakin vaan haukkumassa Ranta-ahoa, Martinaa, omaa isäänsä ym. eli oliko se terapeuttikin näyttelijä?
Kaveritkin oli sellaisia jolle tuotantoyhtiö ilmeisesti maksanut mukanaolosta, ja olivat siinä jotta saisivat omalle somelleen näkyvyyttä, mm Kelly.
Tuosta surkeasta sarjasta ollaan nyt vielä tekemässä kakkoskautta!
Pääkohdat näki De Maaguksen Youtube-arvosteluista, toivottavasti arvostelee kakkoskauden, sillä en välitä katsoa sarjaa, ainoastaan nuo De Maaguksen osuvat kommentit siitä.
Vierailija kirjoitti:
Sofian SALAISUUDET! Ei mitään salaisuuksia selvinnyt entisestä Katiskamorsiamesta, vaan ohjelmassa koditon ja työtön feikkaa luksuselämää ja lötkäilee kauneushoidoissa ja kampaajalla. Siitä tehtiin ihan jotain Tuksu kakkosta, vaikkei se tajua sitä itse kun kuvittelee olevansa Kim Kardashian vähintään. Kävi terapiassakin vaan haukkumassa Ranta-ahoa, Martinaa, omaa isäänsä ym. eli oliko se terapeuttikin näyttelijä?
Kaveritkin oli sellaisia jolle tuotantoyhtiö ilmeisesti maksanut mukanaolosta, ja olivat siinä jotta saisivat omalle somelleen näkyvyyttä, mm Kelly.
Pääkohdat näki De Maaguksen Youtube-arvosteluista, toivottavasti arvostelee kakkoskauden, sillä en välitä katsoa sarjaa, ainoastaan nuo De Maaguksen osuvat kommentit siitä.
Mä luulin ohjelman olevan parodiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääkohdat näki De Maaguksen Youtube-arvosteluista, toivottavasti arvostelee kakkoskauden, sillä en välitä katsoa sarjaa, ainoastaan nuo De Maaguksen osuvat kommentit siitä.Mä luulin ohjelman olevan parodiaa.
Pakko tuon olla parodiaa, että Stefun ja Ranen lompakoilla lokkeillut yrittää larpata Kardashiaanielämää, asuu jossain vintillä rempatussa pulukopissa, käyttää sen näköisiä luksustuotteita jotka tehty kiinalaisesta muovista, naama on laitettu täyteaineilla ja botoxilla kieroksi, huulet kapseloituneet täyteainehyytelön takia, ja kaikki kuvataan filttereiden läpi.
Tuoltahan se näyttää oikeasti, livenä kun tulee vastaan, ilman niitä kuvausfilttereitä:
https://is.mediadelivery.fi/img/some/default/90f2f37030bc4259b6708a6b91…
Toisaalta tuohan on sitä parasta parodiaa että feikataan glamourikulissit, vaikka kaikki muut näkee sen touhun läpi paitsi se itse kohde joka luulee olevansa Kardashiaanin kaksoissisko.
Eniten säälittää se koira, silmät vuotaa ja turkki näyttää retuiselta. Tulee mieleen ne Tuksuttimen koirat :(
Äänestin "joku muu" ja se on Supernanny.
En ihan äkkisältään keksi helpompaa tapaa katkeroittaa ja/tai traumatisoida lapsi koko elämänsä ajaksi.