Harjoittelijan tekopirteys ärsyttää
Mikä juttu, että pitää saada ittensä ihmisten mieleen semmosella jäätävän energialatautuneena tekopirteydellä hyvä kun itse jaksaa nousta tänne perjantaiaamun toimistopalaveriin niin harjoittelija on kuin mikäkin perkeleen duraceli :D
Kommentit (18)
Anna nyt toisten loistaa olemuksellaan, ite oon työpaikan apaattisin mörkö, joten hyvä jos joku jaksaa hymyillä.
Juu, paljon mukavampi onkin katsella ap:n kaltaista masennusta levittävää tylsimystä.
Älä huolehdi, 10 vuotta työuraa niin tämä harjoittelijakin on jo samanlainen kyyninen, kaiken energian syövä ja latistava zombie, kuten ap. Jos nyt ei sitten jo harjoittelun aikana onnistu lannistamaan tätä alalle pyrkivää uutta työntekijää.
Nuoret ne jaksaa vielä pirteänä iloisesti rientää töihin! Oottakaas vaan kun työuraa on jo 30 vuotta takanapäin..
Mitäpä jos ei ole tekopirteä vaan oikeasti aamuvirkku. Meitä aamuvirkkuja on muitakin, jotka aamusta tehokkaimmillaan. Munkin työkavereita välillä ärsyttää että mä oon aamusta jo hirveällä moodilla työn touhussa, kun eivät ole itse saaneet aikaan mitään muuta kuin kahvin kittausta. Saan aamun aikana enemmän aikaan kuin he koko päivänä.
Hän on harkkari, ei varmuutta työpaikasta, ja maailmantilanne uhkaava. Jos hän silti jaksaa tsempata, toivoa ja tehdä kaikkensa saadakseen edes hyvän työtodistuksen olisi sinun aiheellista kannustaa kuin pohtia miksi joku on pirteä. Olisitko itse hänen tilanteessaan sellainen kuin sinä nyt olet? VÄität, ettet olisi
Mulla muutama työkaveri, jotka keskittyy vain negatiiviseen... huooh.
Se on nykyään pakko halus tai ei. Muuten on lopunikäänsä harjoittelija. Haluaa töihin. Katsokaapas vähän mitkä on työntekijän tärkeimmät ominaisuudet työpaikkailmoituksissa.
Ap oma tilanteesi ei ole yhtään sen harjoittelijan syy.
Kertokaapa miksi AINA pitää olla negatiivinen, haukkua, arvostella, lannistaa nuorempi työntekijä joka vielä jaksaa olla innostunut ja elämänmyönteinen?
Tiedän kokemuksesta miten raskasta ja masentavaa ja ahdistavaa on tulla joka aamu työpaikalle missä lauma kurttunaamaisia hapankurkkuja mulkoilee valmiina tekemään kaikkensa että toisen mieliala saadaan saappaanvarteen ja jopa itkemään salaa vessassa?
Mikä teistä tekee niin kyynisiä ja elämäänne kyllästyneitä? Koskaan, siis koskaan ei saa olla hyvällä tuulella. Koskaan ei saa hymyillä ja sanoa jotain positiivista. Hirveitä työympäristöjä tällaiset, ja minkälaista teidän yksityiselämä sitten on, kotona esim? Oletteko samanlaisia myös mahdollista puolisoanne kohtaan? Onnellinen parisuhde varmaan.
Onko ihme että joka viides kärsii jonkinsortin psyyken ongelmasta ja käyttää masennuslääkkeitä.
Onneksi on hyvä työpaikka, hyvä yhteishenki ja työhön on kiva mennä.
Pitää olla ulospäinsuuntautuva ja sosiaalinen jos haluaa palkkatöitä. Muuten jämähtää ilmaistöihin.
Muistan kun olin nuorena erilaisissa harkoissa ja kohtasin rajuakin kateutta. Nyt 22 vuotta jälkikäteen olen menestynyt ja olen omalla toiminnallani varmistanut, että yhtäkään harjoittelijaa ei kohdella paskamaisesti tai kohdisteta omaa katkeruutta nuoriin. Ala-arvoinen yritys haukkua ap:lta.
Äiti itsekin...
Haha itsekkin olin pirteä ja oikeen pakotettiin jos vahingossakaan en ollut niin palautetta tuli jos siis halusin töitä koska olethan _vaan_ harjoittelija :D hyvä että hän yrittää.
Ymmärrän AP:ta ja ymmärrän harjoittelijaa. Minuakin ärsytti viime kesäinen kesätyöntekijä, joka nuoleskeli sidosryhmiä ylitseampuvalla viestinnällä :D Ollaan siis taloushallinnossa töissä, ja jos toimittajat laittoi vaikka muikkaria, että laskua ei oo maksettu, itse vastasin vaan, että laita lasku niin maksetaan. Hän vastaa "olen syvästi pahoillani, että maksu on viivästynyt, emme löydä laskua meiltä, voitko laittaa kopion siitä. Ja vielä kerran pahoittelut."
Miksi pahoittelisin jostain mikäö ei ole mun syytä? Tai edes firman syytä. Lasku on hävinnyt, hoidetaan asia eteenpäin olematta niin syvästi pahoillaan?
Noh.. olen outo.. :D enkä näyttänyt hänelle, että mua ärsytti sen pitkät pahoittelut.
Mäkin olin joskus tekopirteä töissä. Peitin sillä masennukseni. Mutta lopulta murruin.
Mua ärsyttää vakituisessa työssä olevat, jotka on jämähtäneet omaan kuplaansa ja ärsyyntyvät jokaisesta pienestäkin poikkeavuudesta.
Harjoittelija Into Punaposki, kyllä se pirteys vuosien mittaan tasaantuu. :)
Kuka jaksaa olla tekopirteä? Onneksi en tunne yhtäkään.