Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Hobby Hallille on tapahtunut? Jäätäviä asiakaspalautteita!

Vierailija
08.04.2022 |

Tilailin joskus vuosia sitten useinkin Hobby Hallista. Silloin asiakaspalvelu pelasi, osto oli helppoa, mahdollinen palautus vaivaton ja reklamaatioonkin suhtauduttiin hyvin.

Nyt selailin sivustoa pitkästä aikaa ja löysin mieluisia tuotteita, mutta luin asiakaspalautteita enkä taida enää uskaltaa tilata!? Mitä ihmettä tuolla on tapahtunut, kun suurin osa palautteista on nykyään 1 tähden arvoisia ja on ongelmia ongelmien perään? :O

https://fi.trustpilot.com/review/www.hobbyhall.fi

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just vähän aika sit tein keskustelun, niin kommentit oli vaan ylistäviä. Ite tappelen just saanko rahoja takaisin paketista, mikä ei ikinä saapunut.

Vierailija
22/30 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilasin hiljattain muutamia tuotteita noudettavaksi HobbyHallista. Kesti viikkoja ennen kuin sain tuotteet. Myymälässä hyllyt tyhjiä, absurdi näky. 

Missä on myymälä vielä?

Ainakin Vantaalta Tammistosta löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna tilasin monta kertaa hajuvesiä, ei muita ongelmia kuin että kaksi kertaa toimitus oli noin viikon myöhässä. Maksoin laskulla. Viime aikoina en ole tilannut, koska hinnat on nousseet.

Vierailija
24/30 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tilannut mitään mutta kävin Tammistossa avatussa liikkeessä ostamassa pari juttua. Olin ja olin tyytyväinen ostamiini tuotteisiin. Kaipailin ulkoiluvaatteita mitä ei ole valikoimaan myöskään tulossa. Lastenvaatteita löytyi.

Vierailija
25/30 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin tilata ompelukoneen tuolta, mutta taidankin tilata muualta 😬

Vierailija
26/30 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin Nike Air lenkkarit, tuli feikit kengät ja kaiken lisäksi lasten kokoa.Yritän tehdä palautusta mutta kas kummaa; palautus ei onnistu koska myyjä ei vastaa mitään. Olen ottanut yhteyttä Hobbyhalliin ja nyt odottelen. Suurella mielenkiinnolla.

Vierailija
27/30 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan järkyttävät asiakaspalautteet. Älkää ikinä tilatko tuolta!. Vertailin hintoja muihin verkkokauppoihin niin yhdenkin tuotteen hintaero huimat 300e!. 

Oon tilannut ja kaikki on sujunut hyvin, mitään en maksa etukäteen, vaan otan laskun.

Vierailija
28/30 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin Nike Air lenkkarit, tuli feikit kengät ja kaiken lisäksi lasten kokoa.Yritän tehdä palautusta mutta kas kummaa; palautus ei onnistu koska myyjä ei vastaa mitään. Olen ottanut yhteyttä Hobbyhalliin ja nyt odottelen. Suurella mielenkiinnolla.

Tuohan ei ole enää edes virolainen firma vaan Hobby Hallin-brändin taakse piilotettu Temun kopio jossa hinnat on nostettu Stockkan luokkaan luomaan illuusiota laadusta

Melkein järjestään kiinalaisia kauppiaita myymässä euron kopioita satasella.

Vierailija
29/30 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hobby hall ei ole enään ollenkaan sama kuin aikoinaan oli. Nykyään se on vain  samanlainen alusta  kuin temu ym. 

Vierailija
30/30 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hobby Hall?Mikä se on ???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi