Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Hobby Hallille on tapahtunut? Jäätäviä asiakaspalautteita!

Vierailija
08.04.2022 |

Tilailin joskus vuosia sitten useinkin Hobby Hallista. Silloin asiakaspalvelu pelasi, osto oli helppoa, mahdollinen palautus vaivaton ja reklamaatioonkin suhtauduttiin hyvin.

Nyt selailin sivustoa pitkästä aikaa ja löysin mieluisia tuotteita, mutta luin asiakaspalautteita enkä taida enää uskaltaa tilata!? Mitä ihmettä tuolla on tapahtunut, kun suurin osa palautteista on nykyään 1 tähden arvoisia ja on ongelmia ongelmien perään? :O

https://fi.trustpilot.com/review/www.hobbyhall.fi

Kommentit (30)

1/30 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tämä myyty Virolaisille ja sen jälkeen se meni pilalle. Oliko muistaakseni hurjin juttu että sänkyä olisi joutunut odottamaan 6kk. 

Vierailija
2/30 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirtyi virolaisomistukseen, samalla siirtyi toimintatavat ja asiakaspalvelutyylikin virolaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexac kirjoitti:

Eikös tämä myyty Virolaisille ja sen jälkeen se meni pilalle. Oliko muistaakseni hurjin juttu että sänkyä olisi joutunut odottamaan 6kk. 

No se selittää paljon, jos omistaja vaihtunut eikä intressit Suomen markkinoilla ole samat kuin ennen. Eli taitaa parempi tosiaan olla tilaamatta, jos ei halua ongelmia...

Vierailija
4/30 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kierrä se kaukaa.

Mullakin tuli ongelmia hieman epätäydellisen tuotteen palautuksessa kun siitä itse palautuksesta olisi pitänyt maksaa enemmän itse kuin mikä oli sen yhden tavaran arvo.

En tilaa enää ikinä.

Vierailija
5/30 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hobby Hallissa on vanhasta jäljellä pelkkä brändi ja se on myyty virolaisfirmalle.

Tilasin itsekin sieltä juoksumaton, joka oli hyvin edullinen. Tilaussivulla kerrottiin toimitusajaksi 2-5 arkipäivää. Ajattelin että ok, tilaan sen nyt ja käyn päivin tai parin kuluttua hakemassa Tammiston myymälästä. Tilausvahvistuksessa toimitusaika olikin 5 viikkoa. Netissä uusille tilaajille edelleen 2-5 päivää.

Kahden kuukauden kuluttua kysyin sähköpostitse toimitusaikataulua ja siellä kerrottiin että toimitus on viivästynyt. Muutama viikko tämän jälkeen tuote oli haettavissa.

Eli hidasta on, mutta näemmä tuotteet kuitenkin saapuvat joskus. Ennakkomaksajalle tilanne on ikävä ja saa pelätä tuleeko ikinä vai meneekö taas konkkaan.

Vierailija
6/30 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli vuosien takaisia hyviä tilauskokemuksia runsaasti. Nyt viime syksynä tilasin tuotteita, joita odotin ensin melkein kolme kuukautta. Kyselin niitä useaan otteeseen, ja sain aina tylyjä vastauksia ja lupauksia, että tuotteet tulevat seuraavalla viikolla. Sitten kun ilmoitin kolmen kuukauden jälkeen, että olen ostanut tuotteet muualta, enkä tarvitse niitä enää, lähettivätkin tuotteet samantien. Sitten alkoi hirveä taistelu palautettujen tuotteiden vähentämisestä laskulta. En ymmärtänyt sitä prosessia yhtään. Kymmenkunta tuotetta palautui samassa laatikossa, ja aina kun olin yhteydessä, kauhealla tappelulla vähensivät laskulta yhden tuotteen kerrallaan. Tähän laskutappeluun meni joku 1,5kk, että se oli selvä. En tilaa sielta enää koskaan.

Vierailija
7/30 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa mun kommentti meni hyväksyttäväksi jostain syystä, joten lyhykäisyydessään uudestaan: tilasin pienen keittiön mökille, tuli tyyliin yksittäispakattuna, osia puuttui, aspa vaikea saada kiinni ja kun sai niin huono kielitaito eikä ymmärtänyt ongelmaa, palautus käytännössä mahdotonta koska olisi pitänyt lähettää alkup paketeissaan, vaivaan nähden rahaa ei niin paljoa mennyt joten kasattiin itse ja ostettiin mm. ruuvit ja kahvat itse. Keittiö kyllä hieno ei siinä mitään.

Vierailija
8/30 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää tilatko sieltä enää, se ei ole enää kuin nimeltään vanha HobbyHall. Nykyään täysin huijarivirolaisfirma.

Vierailija
9/30 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siirtyi virolaisomistukseen, samalla siirtyi toimintatavat ja asiakaspalvelutyylikin virolaiseksi.

Asiakaspalvelu oli kyllä erittäin huonoa jo ennen omistajavaihdoksia, meinasi sen takia mennä konkurssiin koko pulju.

Vierailija
10/30 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkyttävät asiakaspalautteet. Älkää ikinä tilatko tuolta!. Vertailin hintoja muihin verkkokauppoihin niin yhdenkin tuotteen hintaero huimat 300e!. 

Vierailija
11/30 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltaisi enää tilata, en ainakaan mitään, mihin voi liittyä esim. tulipalovaara. Mukana ei tule välttämättä suomenkielisiä asennusohjeita, vaikka käsittääkseni laki vaatii. Ymmärtääkseni heillä ei ole omia varastoja Virossa, vaan tilaavat Puolasta tms. Siksi toimitusaika kestää. Vähän sama, kun jossain vaiheessa mm. huutonet oli täynnä myyjiä, jotka möivät tuotteita jotka kuitenkin tilasivat vasta huutajan huutaessa itse Kiinasta Ebayn kautta sen tuotteen (hyvällä katteella!) ja siksi toimitusaika oli kaikkea 5-10 viikon välillä.

Vierailija
12/30 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin nazzi-Kärkkäiseen ja nyt olen tyytyväinen!

Vierailija
13/30 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko postimyyntiin sittemmin liikaa kilpailua, kun anttilalle ja hobbyhallille kävi miten kävi? Nehän olivat edelläkävijöitä alalla, ennen nettiä. Putosivat heti.

Vierailija
14/30 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin hiljattain netin kautta erään tuotteen juuri Hobbyhallista. Tilauksen osalta asiat meni sinänsä ihan ok, mutta vain viikko noudosta ja luottokorttini tiedot olevat joutuneet vääriin käsiin, ja sillä oli tehty useita pieniä < 10 € ostoksia (puhelimeen musiikkia, tms.) toisaalla. Sain kyllä rahat takaisin korttiyhtiöltä reklamoinnin jälkeen, ja onhan tiedot voineet jossain muuallakin saattanut vuotaa, mutta liian sopiva ajankohta kieltämättä laittoi miettimään. Aika harvoin kuitenkin tilailen netistä yhtään mitään, ja olen varmasti keskimääräistä tarkempana tietoturva-asioiden kanssa. Melkein 20 vuotta luottokortti on ollut taskussa, eikä mitään ole tähän mennessä sattunut.

No, niin tai näin, mutta uudella kortilla ei tilailla kyseisestä kaupasta mitään.

Vierailija
15/30 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko venäläis omisteinen nykyään?

Vierailija
16/30 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskaltaisi enää tilata, en ainakaan mitään, mihin voi liittyä esim. tulipalovaara. Mukana ei tule välttämättä suomenkielisiä asennusohjeita, vaikka käsittääkseni laki vaatii. Ymmärtääkseni heillä ei ole omia varastoja Virossa, vaan tilaavat Puolasta tms. Siksi toimitusaika kestää. Vähän sama, kun jossain vaiheessa mm. huutonet oli täynnä myyjiä, jotka möivät tuotteita jotka kuitenkin tilasivat vasta huutajan huutaessa itse Kiinasta Ebayn kautta sen tuotteen (hyvällä katteella!) ja siksi toimitusaika oli kaikkea 5-10 viikon välillä.

Hah, muistan noi kiinan krääsän myyjät! Haksahdin itsekin tilaamaan vaatteita, esim. yhdet leggingsit maksoi noin 30e. Noh kun opin käyttämään Ebayta ja Amazonia, niin huomasin että ne samat leggingsit maksoi postareineen 5e kiinalaisilla myyjillä.. 

Vierailija
17/30 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tilata mitään.

Myös Stockmannin asiakaspalvelu huonontunut. Joku virolainen sieltäkin aina vastaa. Erittäin tyly ja nuiva palvelu. Jatkuvasti virheitä tilauksissa kaikella tapaa.

Miksei Stockmann paranna asiakaspalveluaan. Sopii vain ihmetellä.

Vierailija
18/30 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin hiljattain muutamia tuotteita noudettavaksi HobbyHallista. Kesti viikkoja ennen kuin sain tuotteet. Myymälässä hyllyt tyhjiä, absurdi näky. 

Vierailija
19/30 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin hiljattain muutamia tuotteita noudettavaksi HobbyHallista. Kesti viikkoja ennen kuin sain tuotteet. Myymälässä hyllyt tyhjiä, absurdi näky. 

Missä on myymälä vielä?

Vierailija
20/30 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ainakin meillä toimi loistavasti..2 isoa tuotetta tilattiin tuli kotiin asti ja kaikki kunnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi