Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tappelu tapailuvaiheessa

Vierailija
29.09.2015 |

Mites teillä on mennyt suhteiden aloittaminen? Kivuttomasti?

Me ollaan tapailtu jokunen kuukausi, ja kun alkoi tunteita tulla mukaan niin alkoi riidatkin. Tunteista yms. puhutaan kyllä mutta jotenkin vaan vaikeelta tuntuu. Kumpikin loukkaantuu helposti, varsinkin jos tuntuu ettei toinen välitä.

Asioita kyllä selvitetään aktiivisesti, tuntuu vaan vähän oudolta rähjätä näin paljon ennenkuin edes ollaan sovittu että ollaan pariskunta. Siihen varmaan kyllä kumpikin pyrkii. Mistä nää riidat tulee? En edes pidä riitelystä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon seurustellu nykyisen kanssa kohta 4 kuukautta, eikä olla riidelty vielä kertaakaan. Ei oo ollu ees lähellä... :) Riitaa odotellessa.

Vierailija
2/14 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joku fiksumpi köökkipsykologi, kertokaa nyt miksi on näin vaikeeta? Rehellisesti sanottuna musta tuntuu että toi mies on mun sielunkumppani, kaikki toimii. Paitsi tää tappelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa kun ei tiedä millaisia riidat on tarkalleen olleet

Vierailija
4/14 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 22:45"]

[/quote]

Ei siis mitään huutamista tms. vaan hiljaista loukkaantumista mitä sitten jälkikäteen puidaan perhana maailmantappiin asti. No okei, kerran on huudettu mutta se oli aiheesta :D

Vierailija
5/14 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 22:59"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 22:45"]

[/quote]

Ei siis mitään huutamista tms. vaan hiljaista loukkaantumista mitä sitten jälkikäteen puidaan perhana maailmantappiin asti. No okei, kerran on huudettu mutta se oli aiheesta :D
[/quote] Teillä onnmolemmilla jotain mielialaan liittyviä ongelmia....Ei kukaan...siis hullut tappeleebja puivat ongelmia koko ajan! Kumpi teistä haastaa riitaa? Sinäkö? Ette sovi yhteen....kakarat käyttäytyy noin...! En kestäis hetkeäkään tuollaista suhdetta!!

Vierailija
6/14 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, saakeli. Meillä oli iso riita kolme kuukautis päivänä.

Mä pääsin duunista silloin 22.00. soitin jo iltapäivällä poikakaverilleni, että lähden illalla ulos tyttöjen kanssa liitytkö seuraan. Soitin sitten duunin loputtua, että tässä sitä mennään. Harmi, kun et tullut mukaan. Poikakaveri siis asui toisella paikkakunnalla.

Siellä sitten tyttöjen kanssa biletettiin monta tuntia ja ykskaks tää ihana upea kulta oli siellä mustassa duffelissaan ja tuoksui raikkaalta lumelta. What!? Sä tulitkin, siistiii!!!!!

No, hän oli KÄVELLYT 30 kilometriä. Kun sieltä ei enää busseja tullut. En tiennyt, että meillä oli riita, mutta poikakaveria niin vaan vitutti tuo mun huolettomuus ja höpsöily. Okei, niin sööttii meillä oli ollut eka riita!!!

Tarjosin namulle pari viskiä ja olutta, että pääsi tunnelmaan. Sitten taksilla mun luo viettämään mukavaa aikaa, minä maksoin! Ei kulta, en mä olisi sua pettänyt.

Tuosta on nyt 18vuotta, ja äsken se tuli omilta höpsis reissuiltaan. Rakas.

Vierailija
7/14 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 02:16"]Ai, saakeli. Meillä oli iso riita kolme kuukautis päivänä.

Mä pääsin duunista silloin 22.00. soitin jo iltapäivällä poikakaverilleni, että lähden illalla ulos tyttöjen kanssa liitytkö seuraan. Soitin sitten duunin loputtua, että tässä sitä mennään. Harmi, kun et tullut mukaan. Poikakaveri siis asui toisella paikkakunnalla.

Siellä sitten tyttöjen kanssa biletettiin monta tuntia ja ykskaks tää ihana upea kulta oli siellä mustassa duffelissaan ja tuoksui raikkaalta lumelta. What!? Sä tulitkin, siistiii!!!!!

No, hän oli KÄVELLYT 30 kilometriä. Kun sieltä ei enää busseja tullut. En tiennyt, että meillä oli riita, mutta poikakaveria niin vaan vitutti tuo mun huolettomuus ja höpsöily. Okei, niin sööttii meillä oli ollut eka riita!!!

Tarjosin namulle pari viskiä ja olutta, että pääsi tunnelmaan. Sitten taksilla mun luo viettämään mukavaa aikaa, minä maksoin! Ei kulta, en mä olisi sua pettänyt.

Tuosta on nyt 18vuotta, ja äsken se tuli omilta höpsis reissuiltaan. Rakas.
[/quote]

Olet outo. Erittäin outo. Sen paremmin en osaa pukea ajatuksiani sanoiksi.

8/14 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 22:44"]

No joku fiksumpi köökkipsykologi, kertokaa nyt miksi on näin vaikeeta? Rehellisesti sanottuna musta tuntuu että toi mies on mun sielunkumppani, kaikki toimii. Paitsi tää tappelu.

[/quote]Kumpikaan teistä ei ilmeisesti osaa käsitellä tunteita. Opetelkaa tuntemaan itsenne ja sitten vasta suhteeseen.

Vierailija
9/14 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo mikään tappelu ole vaan riita.

Vierailija
10/14 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miettisin jatkoa jos jo tapailuvaiheessa riidellään vähää väliä. Itse olen ollut mieheni kanssa yhdessä jo useamman vuoden, naimisissakin jo ja lapsi ja silti en ole koskaan tapellut hänen kanssaan. Joku olematon erimielisyys on voinut olla, mutta en ole koskaan kuullut hänen edes korottavan ääntä. Emme myöskään mykkäkouluile.

Vierailija
11/14 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on liian? tärkeä ihminen toiselle, voi tulla riitaa, jos ei muuta osaa.

Vierailija
12/14 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin väittää, ett jompi kumpi tai kumpikaan ei ole valmiita parisuhteelle. Oiskohan jokin tunnelukko, jos itsesuojelu menee päälle herkästi? 

M39

Vierailija
13/14 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän jonkun verran näitä pariskuntia, jotka ovat riidelleet suhteen alusta asti ja voin sanoa ettei näillä pareilla niin hyvin mene jatkossakaan, vaan pikemminkin huonommin. Ulkopuolisille saatetaan selitellä kuinka sitä ollaan niin onnellisia yhdessä, ehkä jopa hetkittäin ollaankin mutta silti tapellaan milloin mistäkin ja koitetaan rajoittaa toisen elämistä kohtuuttomasti.

Kyse ei taida olla pelkästään siitä ettette sopisi yhteen, vaan teille molemmilla on itsenne kanssa käsittelemättömiä asioita, jonka vuoksi ette ole valmiita parisuhteeseen kenenkään kanssa, ennen kuin hoidatte pääkoppanne kuntoon.

Vierailija
14/14 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma suhteeni alkoi samalla tavalla. Kaikki tuntui tosi oikealta, mutta riideltiin melko usein jo tapailuvaiheessa. Voin sanoa, että ei ne riidat ainakaan loppuneet tai vähentyneet suhteen edetessä, päin vastoin. Puolitoista vuotta jatksoin sitä vuoristorataa ja siinä ajassa pikkuriidat olivat muuuttuneet jo fyysisiksi tappeluiksi, joita pari kertaa ratkottiin jopa poliisivoimin. Onneksi lopulta pääsin tästä suhteesta irti.
Taustalla meillä oli varmaan päällimmäisenä miehen mt-ongelmat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi