seksuaalisuus, lapset ja parisuhde
Ensin haluisin nyt sanoo et jos oot lgbt+ vastainen jne tulit tänne vaan haukkumaan ja esittämään negatiivisia ajatuksia asiaan liittyen ni ei tarvita niitä kiitos tänne, ne on jo kuultu ja tiietään kyl mitä mieltä jotkut on<3
Oon nainen ja biseksuaali ja tällähetkellä reilun vuoden parisuhteessa miehen kanssa. Oon heränny tähän mun biseksuaalisuuteen vasta suhteen alun jälkeen ja se tuottaa just vähän ongelmia ku en tiiä mitä oikeesti haluan.
Just ton jälkeen oon ajatellu et oisko mut sittenki tarkotettu olemaan naisen kanssa, entä jos en pääse koskaan testaamaan sitä. Rakastan tätä miestä oikeesti mutta välillä tollanen vaihtoehto vaan painaa mieltä, en tiiä ymmärtääkö kukaan mua täysin tässä mut tuntuu joskus siltä et multa ois viety toinen vaihtoehto pois kysymättä.
Spekuloidaan tätä tilannetta nyt vähä ajattelematta liikaa sitä et olen suhteessa. Tää nykynen kumppani kun haluais lapsia ja mä en tiedä haluanko vai en, koska en oo vielä siinä iässä. Naistenhan on vaikeampaa saada tietenkin lapsia kun miehen kanssa ja sit jos esim se kumppani ei haluis. Kun en itekkään tiiä.
Tälleen jälkikäteen ajateltuna ois ollu kiva kokeilla miltä tuntuis olla naisen kanssa suhteessa mutta en halua todellakaan heittää hyvää suhdetta hukkaan vaan kokeilun takia.
Haluan kuitenkin pohtia toista vaihtoehtoa kaiken varalta, mutta just toi että mitä tehdään jos haluaisinkin lapsia ja nais kumppani ei haluaisikaan siihen lähteä.
En tiedä tajusko kukaan tästä sitä mun pointtia enkä haluais tähän mitään "erotkaa" kommentteja vaan oikeita pohtivia vastauksia, jos jollain ois vaikka kokemusta tai samoja mietteitä.