Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

NAISILLE: Kellä naisella on mielestäsi kauneimmat RINNAT?

N18
07.04.2022 |

Omasta mielestäni Kim Kardashianilla tai Christina Hendricksillä. Ihannoin samanlaisista.

N18

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mila Azul.

Vierailija
22/26 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nicki Minaj on luonnolliset kauniit rinnat. Itse olen miettinyt pieni rintaisena että laitan isot silikonit heti kun täytän 18v vanhempien minulle säästämillä rahoilla, jotka saan 18v käyttöön.

N17

Mitäpä luulet, että halusivatko vanhemmat aikanaan, kun sinulle rahaa säästivät, että käytät ne näin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli kauniit rinnat ennen lasten syntymää. Pienehköt, kiinteät ja pyöreät. Eipä ole enää.

Eksälle kävi ihan samoin. Sillä oli aika kivan kokoiset. Vähän enemmän kuin kouraan mahtui. Älä kysy kuppikokoja en tajua niistä kuin hyvin vähän. Imettäessä ne paisuivat aivan uskomattoman kokoisiksi. Ei yhtään kiihottavaa. Kun niistä turskahteli maitoa kun kosketteli. Nännejä en niinä aikoina saattanut kielellä tai suulla koskea. 

Entiset terhakat kiinteät oli aika lailla lerput lasten jälkeen. Mikään sanominen ei auttanut. Ei edes tekeminen. Koitin vakuuttaa naiselle sanoilla ja sängyssä ettei haittaa. Eikä ollut pelkästään tissit. Nainen koki että hänessä on muutakin pilalla. Yritin mutta ero tuli ja myöhemmin yhteisten lasten takia tiedän että useasta miehestä on yrittänyt löytää sopivaa. 

Helpointa aina naisille on syyttää miestä. Olen saanut kuulla olevani vaikea kun olen halunnut tietää mikä on vialla ja mikä on niin vaikeaa? Oikeasti se olisi alku kun nainen tietäisi itse mistä kiikastaa.

Vierailija
24/26 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi sanomatta ne kauneimmat kun kirjoitin pitkän selityksen. Nuorella sabrinalla oli aivan uuh tissit. Boys, boys, boys... Tziisus siinä oli seksy nainen muutenkin. Eikä se tissien koko tee seksikyyttä. Säätypy mette on seksy. Nämä jutut kuka ja miksi on seksy on täysin katsojasta kiinni.

Vierailija
25/26 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli kauniit rinnat ennen lasten syntymää. Pienehköt, kiinteät ja pyöreät. Eipä ole enää.

Eksälle kävi ihan samoin. Sillä oli aika kivan kokoiset. Vähän enemmän kuin kouraan mahtui. Älä kysy kuppikokoja en tajua niistä kuin hyvin vähän. Imettäessä ne paisuivat aivan uskomattoman kokoisiksi. Ei yhtään kiihottavaa. Kun niistä turskahteli maitoa kun kosketteli. Nännejä en niinä aikoina saattanut kielellä tai suulla koskea. 

Entiset terhakat kiinteät oli aika lailla lerput lasten jälkeen. Mikään sanominen ei auttanut. Ei edes tekeminen. Koitin vakuuttaa naiselle sanoilla ja sängyssä ettei haittaa. Eikä ollut pelkästään tissit. Nainen koki että hänessä on muutakin pilalla. Yritin mutta ero tuli ja myöhemmin yhteisten lasten takia tiedän että useasta miehestä on yrittänyt löytää sopivaa. 

Helpointa aina naisille on syyttää miestä. Olen saanut kuulla olevani vaikea kun olen halunnut tietää mikä on vialla ja mikä on niin vaikeaa? Oikeasti se olisi alku kun nainen tietäisi itse mistä kiikastaa.

En nyt aivan ymmärtänyt tätä viestiä. Ensin selität kuinka kamalat eksäsi rinnoista mielestäsi tuli ja sitten kuinka nainen koki, että hänessä on jotain pielessä. Ehkäpä se huomasi, että valehtelet?

Vierailija
26/26 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannalla näyttää olevan kauniit rinnat