Mies 51 ja minä 38, tehdäänkö edes sitä ekaa lasta?
Kommentit (10)
jos haluatte! Jos epäilyttää jaksaminen, niin jättäkää yhteen.
mitä sitte vaikka vanhemmat olisi jo vanhoja? ei se lapsi oo koko ikäänsä vanhemmissaan kiinni, vaan kasvaa yksilöksi ja omaksi persoonaksi joka joku päivä perustaa oman perheen, siin ei oo mitää välii minkä ikäsiä vanhemmat on..
me ei ollakaan te :). Vaikka monet toisin väittää, niin kyllä sillä iällä on monenkinlaista merkitystä. Ihan jos miesten odotettavissa olevia elinikiä katsoo, eikös se ole vähän alle 80 v. - niin miehesi ei varmaan kauaa ehdi aikuisen lapsensa elämää seuraamaan, mutta teille sillä ei varmaan ole merkitystä.
haluaisin kovasti lapsen. Olen sitä mieltä, että sinun ehdottomasti, jos haluja on, tehdä heti paikalla lapsi :-). Itse meinaan tehdä vuoden sisällä, se olisi ensimmäinen, ja varmaan ainokaiseksi jäävä kullannuppu...
etkö " tee" varatun miehen kanssa lasta. Oikeasti HANKI OMA ELÄMÄ. Mene pois täältä roikkumasta, hanki oma mies ja JÄTÄ SE MIES JA SEN PERHE RAUHAAN!
PRKL!
Vierailija:
etkö " tee" varatun miehen kanssa lasta. Oikeasti HANKI OMA ELÄMÄ. Mene pois täältä roikkumasta, hanki oma mies ja JÄTÄ SE MIES JA SEN PERHE RAUHAAN!PRKL!
en ole ap. Mutta kyllä, itse tässä pari päivää sitten kysyin mielipidettä tekisinkö varatulle miehelle vauvan, ja sain ihan asiallisia vastauksia. Älä ota toisten elämistä noin kauheaa stressiä, sinulle nousee korkea verenpaine ja seksielämäkin rupeaa hiipumaan. Ja tsemppiä ap:lle :-)
Vierailija:
Vierailija:
etkö " tee" varatun miehen kanssa lasta. Oikeasti HANKI OMA ELÄMÄ. Mene pois täältä roikkumasta, hanki oma mies ja JÄTÄ SE MIES JA SEN PERHE RAUHAAN!PRKL!
en ole ap. Mutta kyllä, itse tässä pari päivää sitten kysyin mielipidettä tekisinkö varatulle miehelle vauvan, ja sain ihan asiallisia vastauksia. Älä ota toisten elämistä noin kauheaa stressiä, sinulle nousee korkea verenpaine ja seksielämäkin rupeaa hiipumaan. Ja tsemppiä ap:lle :-)
Oikeesti, jätä se mies perheineen rauhaan ja etsi oma...
p. s mun seksielämä sujuu ihanasti oman miehen kanssa, ei nääs tarvi käydä toisten jäämillä...
Teen lapsen jos haluan. Ja varatulle miehelle, jos rakastamme toisiamme. Piste. Älä ota kantaa toisten valintoihin, rakas moraalinvartija
ja vielä vähemmän intohimon kanssa.
Näitä kysymyksiä on ihan syytä pohtia sinunkin, ennenkuin leiskautat suvaitsemattomia kommentteja.
Ei minusta ainakaan olisi yhtään kiva jos olisi vanhemmat mummo/pappaiässä kun itse täyttää 18v.
Tai ehkä tämä olikin provo...