Mies repi exäni kuvat
Mitä mieltä? Siivosin kaappeja ja laitoin irralliset valokuvat pöydälle odottamaan. Olivat siinä yön ylitse. Aamulla kun olin lähdössä töihin niin kuvat oli silppuna pöydällä. Eniten tässä loukkasi se, että minun ja ex-miehen vauva kuoli yhdeksän kuukauden iässä ja hän oli osassa kuvista mukana.
Olen todella loukkaantunut.
Kommentit (35)
Ei voi olla totta!!!! Uskomaton mies! Miettisin vahvasti eroa tuossa kohti. Huh!
Kuulostaa mustasukkaiselta sekopäältä. Jätä se sika, löydät paremman.
Revi jotain sen tärkeitä papereita.
Törkeää. Onko kuvista olemassa kopioita?
Kenkää perseeseen saisi minulta. Huh.
Kauhea mies... tee siutä ex, ei ole aikuisen ihmisen käytöstä tuo.
Lapsellista. Itse olin tuollainen 15-vuotiaana teininä että en kestänyt kun poikaystävällä oli ex-tyttöystävänsä kuva. Aikuinen ihminen ymmärtää että toisella on menneisyys ja kuvat on voi olla muistoina todella tärkeitä.
apua tuli ihan itselle paha mieli :(
Eikä kuvat edes olleet mitään lääppimiskuvia tai sellaisia, lähinnä jouluna otettuja kun tytöllä tonttulakki päässä... Voi kauhea kun nyt taas itkettää. Hän on ehdottanut että hankkisimme yhteisen lapsen mutta kun se nyt ei ole sama asia. Enkä tuollaisen käytöksen jälkeen ainakaan heti ajattele lapsen hankkimista.
Ap
Minustakin olisi outoa, jos puolisollani olisi tallessa exänsä kuvia, joissa ei esiinny kuin se exä yksin tai puolisoni kanssa (ottaen huomioon että olen seurustellut puolisoni kanssa jo vuosia), mutta jos kuvissa on just lapsia tai ystäviä tai sukulaisia tmv exän kanssa, niin todella lapsellista niistä vetää hernettä nenäänsä. Mä en siis kyllä repis mitään toiselle kuuluvia papereita tai valokuvia, mutta jos olisi puolisollani exänsä muotokuva tallessa, niin kysyisin miksi näin, koska itse en koe tarvetta katsella välillä exäni kuvaa.
6, äidilläni on osa kuvista tilattu ifiltä kopiona muttei kaikkia. Cd:llä oli mutta se on niin naarmuilla ettei enää toimi.
Ap
Mulla oli sama tilanne minun ja mieheni suhteen alussa, tosin sillä erotuksella, että mies pakotti minut itse repimään kyseiset kuvat. Olemme olleet nyt yhdessä nyt kahdeksan vuotta, mieheni oli alkuun välillä ihan helvetin mustasukkainen, ja pohdin usein hänen jättämistään. Kuitenkin toisin kuin vissiin useimmiten tapahtuu, mun mieheni paransi tapansa- tai ainakin suurimmaksi osaksi paransi. Toisaalta välillä pelkään, että samalla minä olen muuttanut käytöstäni, niin etten tee vahingossakaan mitään, josta mies saa raivarit.
Nyt kun taas toisaalta mietin esim. tuotakin temppua, alkaa ärsyttämään todella. Mieshän pakotti mut tavallaan repimään palan menneisyyttäni. Onneksi ei lukenut vaikka mun vanhoja päiväkirjoja, joissa puhutaan entisistä suhteista, olisi menneet nekin varmaan silppuriin.
Pitäkee vaan exät erossa nykyisistä suhteista. Toista osapuolta ei kiinnosta teidän menneisyys, joten älkää pakottako toista sitä ottamaan omaan elämäänsä. Älkää pitäkö exien kuvia näkösällä älkääkä mielellään edes puhuko existä. Itseäni tämmöinen käytös ainakin ärsyttää, en halua tietää ketä kumppanini on pannut ennen minua enkä halua muutenkaan tietää niistä ajoista mitään, jos pöydilleni alkaa ilmestyä vanhojen heilojen kuvia niin kysyn siirtääkö pois näkyviltä vai heitänkö roskiin.
Miten kehtasi repiä kuvat lapsestasi? Mieti nyt millainen mies. Sairas päästään.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 12:53"]Pitäkee vaan exät erossa nykyisistä suhteista. Toista osapuolta ei kiinnosta teidän menneisyys, joten älkää pakottako toista sitä ottamaan omaan elämäänsä. Älkää pitäkö exien kuvia näkösällä älkääkä mielellään edes puhuko existä. Itseäni tämmöinen käytös ainakin ärsyttää, en halua tietää ketä kumppanini on pannut ennen minua enkä halua muutenkaan tietää niistä ajoista mitään, jos pöydilleni alkaa ilmestyä vanhojen heilojen kuvia niin kysyn siirtääkö pois näkyviltä vai heitänkö roskiin.
[/quote]
no entäpä, jos puhutaankin kuolleen lapsen kuvista, jodsa ex on taustalla? Jokaisella on menneisyys, eikä sitä pidä kieltää! Kuulostat vähän yksinkertaiselta
Kyllä on kestettävä että toisella on menneisyys. Tuohan on aivan sairasta.
Todella tunteetonta, tuntuu tosi pahalta puolestasi. Itse en voisi antaa anteeksi lapsen kuvien repimistä ja jättäisin miehen hetimiten.
Koska menehtynyt vauvasi kuvissa, teko on mielipuolinen. En voisi antaa ikinä anteeksi.Ikinä!!
Sitä mieltä että tästäkin miehestä kannattaa tehdä ex-mies!