Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies repi exäni kuvat

Vierailija
28.09.2015 |

Mitä mieltä? Siivosin kaappeja ja laitoin irralliset valokuvat pöydälle odottamaan. Olivat siinä yön ylitse. Aamulla kun olin lähdössä töihin niin kuvat oli silppuna pöydällä. Eniten tässä loukkasi se, että minun ja ex-miehen vauva kuoli yhdeksän kuukauden iässä ja hän oli osassa kuvista mukana.

Olen todella loukkaantunut.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mieltä että tästäkin miehestä kannattaa tehdä ex-mies!

Vierailija
2/35 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta!!!! Uskomaton mies! Miettisin vahvasti eroa tuossa kohti. Huh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mustasukkaiselta sekopäältä. Jätä se sika, löydät paremman.

Vierailija
4/35 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revi jotain sen tärkeitä papereita.

Vierailija
5/35 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää. Onko kuvista olemassa kopioita?

Vierailija
6/35 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenkää perseeseen saisi minulta. Huh.

Vierailija
7/35 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea mies... tee siutä ex, ei ole aikuisen ihmisen käytöstä tuo.

Vierailija
8/35 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen ukkeli.

Vierailija
9/35 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista. Itse olin tuollainen 15-vuotiaana teininä että en kestänyt kun poikaystävällä oli ex-tyttöystävänsä kuva. Aikuinen ihminen ymmärtää että toisella on menneisyys ja kuvat on voi olla muistoina todella tärkeitä.

Vierailija
10/35 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

apua tuli ihan itselle paha mieli :(

Vierailija
11/35 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kuvat edes olleet mitään lääppimiskuvia tai sellaisia, lähinnä jouluna otettuja kun tytöllä tonttulakki päässä... Voi kauhea kun nyt taas itkettää. Hän on ehdottanut että hankkisimme yhteisen lapsen mutta kun se nyt ei ole sama asia. Enkä tuollaisen käytöksen jälkeen ainakaan heti ajattele lapsen hankkimista.

Ap

Vierailija
12/35 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin olisi outoa, jos puolisollani olisi tallessa exänsä kuvia, joissa ei esiinny kuin se exä yksin tai puolisoni kanssa (ottaen huomioon että olen seurustellut puolisoni kanssa jo vuosia), mutta jos kuvissa on just lapsia tai ystäviä tai sukulaisia tmv exän kanssa, niin todella lapsellista niistä vetää hernettä nenäänsä. Mä en siis kyllä repis mitään toiselle kuuluvia papereita tai valokuvia, mutta jos olisi puolisollani exänsä muotokuva tallessa, niin kysyisin miksi näin, koska itse en koe tarvetta katsella välillä exäni kuvaa.

Vierailija
13/35 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

6, äidilläni on osa kuvista tilattu ifiltä kopiona muttei kaikkia. Cd:llä oli mutta se on niin naarmuilla ettei enää toimi.

Ap

Vierailija
14/35 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama tilanne minun ja mieheni suhteen alussa, tosin sillä erotuksella, että mies pakotti minut itse repimään kyseiset kuvat. Olemme olleet nyt yhdessä nyt kahdeksan vuotta, mieheni oli alkuun välillä ihan helvetin mustasukkainen, ja pohdin usein hänen jättämistään. Kuitenkin toisin kuin vissiin useimmiten tapahtuu, mun mieheni paransi tapansa- tai ainakin suurimmaksi osaksi paransi. Toisaalta välillä pelkään, että samalla minä olen muuttanut käytöstäni, niin etten tee vahingossakaan mitään, josta mies saa raivarit.

Nyt kun taas toisaalta mietin esim. tuotakin temppua, alkaa ärsyttämään todella. Mieshän pakotti mut tavallaan repimään palan menneisyyttäni. Onneksi ei lukenut vaikka mun vanhoja päiväkirjoja, joissa puhutaan entisistä suhteista, olisi menneet nekin varmaan silppuriin.

Vierailija
15/35 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkee vaan exät erossa nykyisistä suhteista. Toista osapuolta ei kiinnosta teidän menneisyys, joten älkää pakottako toista sitä ottamaan omaan elämäänsä. Älkää pitäkö exien kuvia näkösällä älkääkä mielellään edes puhuko existä. Itseäni tämmöinen käytös ainakin ärsyttää, en halua tietää ketä kumppanini on pannut ennen minua enkä halua muutenkaan tietää niistä ajoista mitään, jos pöydilleni alkaa ilmestyä vanhojen heilojen kuvia niin kysyn siirtääkö pois näkyviltä vai heitänkö roskiin.

Vierailija
16/35 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kehtasi repiä kuvat lapsestasi? Mieti nyt millainen mies. Sairas päästään.

Vierailija
17/35 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 12:53"]Pitäkee vaan exät erossa nykyisistä suhteista. Toista osapuolta ei kiinnosta teidän menneisyys, joten älkää pakottako toista sitä ottamaan omaan elämäänsä. Älkää pitäkö exien kuvia näkösällä älkääkä mielellään edes puhuko existä. Itseäni tämmöinen käytös ainakin ärsyttää, en halua tietää ketä kumppanini on pannut ennen minua enkä halua muutenkaan tietää niistä ajoista mitään, jos pöydilleni alkaa ilmestyä vanhojen heilojen kuvia niin kysyn siirtääkö pois näkyviltä vai heitänkö roskiin.
[/quote]
no entäpä, jos puhutaankin kuolleen lapsen kuvista, jodsa ex on taustalla? Jokaisella on menneisyys, eikä sitä pidä kieltää! Kuulostat vähän yksinkertaiselta

Vierailija
18/35 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on kestettävä että toisella on menneisyys. Tuohan on aivan sairasta.

Vierailija
19/35 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella tunteetonta, tuntuu tosi pahalta puolestasi. Itse en voisi antaa anteeksi lapsen kuvien repimistä ja jättäisin miehen hetimiten.

Vierailija
20/35 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska menehtynyt vauvasi kuvissa, teko on mielipuolinen. En voisi antaa ikinä anteeksi.Ikinä!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi