Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis mitä mä voin enää tehdä mun hiuksille??

Vierailija
07.04.2022 |

Ohuet, katkeilevat ja pörröiset karvat koristavat päätäni. Yritin kasvattaa mutta ehkä n. 8 hiusta selvisi solisluiden alapuolelle. Tossa ne nyt roikkuvat hiirenhäntänä. Hiukset siis katkeilee ja pitkiäkin hiuksia vaan tippuu pois. Olen yrittänyt käyttää tehohoitoaineita mutta ei vaikutusta. Mitä voin tehdä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile kasvivärjäystä. Vahvistaa ja paikkaa hiuksia eikä vahingoita.

Vierailija
2/2 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä verikokeissa selvittämättä, onko kaikki ihan kunnossa. Onko kynnet myös heikot? Onko ravinto tasapainossa ja syöt monipuolisesti ja terveesti? Juot paljon vettä? Käytätkö esim. jotain lääkkeitä, joissa sivuvaikutuksena voi olla hiustenlähtö? Käytätkö muotoilutuotteita tai -rautoja? Hiusten huonolle kunnolle voi olla monia syitä. Jos esim. hiusten elinkaari on luonnollisesti lyhyt, ei ne hiukset vain kasva tietyn pisteen yli. Kokeile biotiinia, jos tuo yhtään helpotusta. Mutta tosiaan, kannattaa verikokeissa käydä varmistamassa, että kaikki on ok ja lähteä sitä kautta asiaa selvittämään. Jos hiuksia irtoilee paljon, syynä on jotain niin sanotusti sisäistä, eikä mitkään maailman tehohoitoaineet sitä ratko. Heikot, katkeilevat hiukset viestii kyllä joidenkin vitamiinien/hivenaineiden puutteesta. Toivottavasti ongelma ratkeaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla