Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvä ystäväni kertoi olevansa neitsyt

Vierailija
28.09.2015 |

Hän on siis 20-vuotias nainen, minä 3 vuotta vanhempi. En oikein osannut reagoida mitenkään, ehkä vähän kummastelen tuota, kuitenkin jo aikuinen kyseessä..toivottavasti ei huomannut kummastumistani. Mitä tuohon nyt pitäisi sanoa? Onko teidän mielestänne outoa, ettei ole vielä harrastanut seksiä? Ja kyseessä on siis ihan siisti ja hoikka nuori nainen, luulisi vientiä olevan..

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 20:55"]Mä olin neitsyt vielä reilusti yli kolmekymppisenä. Olen ihan siisti ja hoikka. Mitä vittua se sitä paitsi sulle kuuluu?
[/quote]
Ei kai tuossa olennaista olekaan onko ap:n ystävä neitsyt vai ei vaan se että hänen piti siitä alkaa kertomaan. Mielestäni se on ihan yhtä ällöttävää kuin joillakin omilla (keksityillä) panokokemuksilla leveily.

Vierailija
2/18 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kerroin 20-vuotiaana ystävälleni olevani neitsyt, kun hän ihmetteli minulle toisen saman ikäisen kaverin kokemattomuutta "miten voi olla 20-vuotiaana neitsyt? 20-vuotiaana?!". 

Muutaman kuukauden sisään hän oli tehnyt abortin ja saanut 3 sukupuolitautia joista yksi tarttui uudestaan toiseen kertaan heti perään. Siinä neitsyenä sitten mietti, että onko sen arvoista touhua. Tapasin tosin vähän ajan kuluttua siitä miesystäväni ja olemme seurustelleet yli 4 vuotta. Seksi on tietenkin kuulunut suhteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 19:13"]

Ja kyseessä on siis ihan siisti ja hoikka nuori nainen, luulisi vientiä olevan..

[/quote]

Ap siis antaa aina, kun joku kysyy? Ihmeellistä, että kaltaisesi horatsu on edes päässyt kunnon tytön piireihin.

Vierailija
4/18 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. No mitä sitten sanoit siihen?

Vierailija
5/18 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olisin ollut neitsyt varmaan vielä 30 vuotiaana... mutta kaverit haukkui jo nuorena lesboksi ja kehuivat panokokemuksillaan, niin menihän mullakin sitten se neitsyys itselle aivan liian aikaisin 18 vuotiaana....

Vierailija
6/18 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös. Olen 21!

Vierailija
7/18 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 20:08"]Just. No mitä sitten sanoit siihen?
[/quote]
Sanoin vaan "aaaaa okei.." ja se jäi sitten siihen. Tuntuu että kuulostin varmaan tosi epäuskoiselta.

Vierailija
8/18 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin hämmentynyt. Itse menetin neitsyyden 13-v ja aika monet ystävistäni siinä viimeistään 15-16 vuotiaina.
Harmittaisi ystävän puolesta kun niin hieno asia elämästä puuttuisi. Tosin voihan seksiä olla ilman yhdyntää..

Vierailija
9/18 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, täällähän on oikein pikku aikuiset vauhdissa.

Vierailija
10/18 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävä lespo. Pimppihän tuosta kasvaa kiinni ja joutuu lääkäriin.

m38

Vierailija
11/18 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette kuulosta "hyviltä ystäviltä"..

Vierailija
12/18 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin oon 20v neitsyt. Mahdollisuuksia ois ollut neitsyys menettää mutta omien ongelmien vuoksi en oikeen pysty päästään ketää lähelle ja just nyt ei vaan tunnu siltä että "pystyisin" seksiä harrastamaan.

Mikään tunteeton pano päissään baarin jälkeenkään ei tunnu kovin omalta jutulta niin mieluummin sit odotan oikeeta hetkeä ja henkilöä.

Vierailija
13/18 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin neitsyt vielä reilusti yli kolmekymppisenä. Olen ihan siisti ja hoikka. Mitä vittua se sitä paitsi sulle kuuluu?

Vierailija
14/18 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan on kaverisi oma päätös ettei ole harrastanut seksiä, ei se huononna ihmistä mitenkää! Ei minusta ainakaan ole kummallista, jokainen ajallaan..

Vierailija
15/18 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin jo huutaa että niin mäkin, mutta tajusin samassa että olenkin jo 21... :I

Vierailija
16/18 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 20:57"]

Ihan on kaverisi oma päätös ettei ole harrastanut seksiä, ei se huononna ihmistä mitenkää! Ei minusta ainakaan ole kummallista, jokainen ajallaan..

[/quote]

No ei todellakaan huononna, mun silmissä tuo on pelkästään positiivinen asia mutta kukin tyylillään.

m38

Vierailija
17/18 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on neitsyt vielä 18 vuotiaana niin ihmisellä on vakavia mielenterveysongelmia. Nuoruuteen kuuluu seksileikit.

t. Lääkäritäti

Vierailija
18/18 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 21:00"]Jos on neitsyt vielä 18 vuotiaana niin ihmisellä on vakavia mielenterveysongelmia. Nuoruuteen kuuluu seksileikit.

t. Lääkäritäti
[/quote]
Entä jos on ruma eikä kelpaa kellekään?