Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä syöt töissä päiväkahvin

Vierailija
28.09.2015 |

kanssa vai juotko pelkän kahvin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmän tai en mittään. Useimmiten banaani. 

Vierailija
2/9 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkän kahvin. Mun maha ei kestä jatkuvaa syömistä, syön yleensä vain kerran päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo kahvia enkä teetä, syön yleensä rahkaa, leivän tms.pientä.

Vierailija
4/9 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä kahvi. En osaa olla jatkuvasti mussuttamassa jotain.

Vierailija
5/9 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen lisää, että menen kolmena päivänä viidestä töistä suoraan jumppaan ja vähintään joka toinen perjantai lähden suoraan ajamaan pitkää matkaa. Päivällä en syö kovin kummoista lounasta, aika kevyen keittolounaan omana eväänä. Sillon kun en lähde töistä mihinkään, en syö välipalaa. 

Vierailija
6/9 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko pelkkä kermakahvi tai lisäksi pari palaa prossasuklaata.

Vierailija
7/9 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on töissä kaksi taukoa, aamutauko ja lounastauko. aamulla syön pari leipää ja lounaalla rahkan. :)

Vierailija
8/9 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 16:40"]

Kakkonen lisää, että menen kolmena päivänä viidestä töistä suoraan jumppaan ja vähintään joka toinen perjantai lähden suoraan ajamaan pitkää matkaa. Päivällä en syö kovin kummoista lounasta, aika kevyen keittolounaan omana eväänä. Sillon kun en lähde töistä mihinkään, en syö välipalaa. 

[/quote]

Mä lähden töistä joka päivä. Yleensä kotiin, mutta poikkeuksellisesti saatan mennä suoraan salille, uimaan, asioille tai kylään. Joskus jopa reissuun.

Ihan asiasta: En ymmärrä miksi välipalojen syömistä pitää jotenkin puolustella jollakin tekemisellä. Kyllä minä syön välipalan yleensä aina, vaikka olisin syönyt ihan tukevan lounaan ja aikeissa syödä normaalissa aikataulussa myös päivällisen. Paino on normaali, ei mitenkään ylärajoilla. Liikun riittävästi, mutta en erityisen paljon.

Vierailija
9/9 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 16:56"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 16:40"]

[/quote]

Mä lähden töistä joka päivä. Yleensä kotiin, mutta poikkeuksellisesti saatan mennä suoraan salille, uimaan, asioille tai kylään. Joskus jopa reissuun.

Ihan asiasta: En ymmärrä miksi välipalojen syömistä pitää jotenkin puolustella jollakin tekemisellä. Kyllä minä syön välipalan yleensä aina, vaikka olisin syönyt ihan tukevan lounaan ja aikeissa syödä normaalissa aikataulussa myös päivällisen. Paino on normaali, ei mitenkään ylärajoilla. Liikun riittävästi, mutta en erityisen paljon.

[/quote]

Syötkö välipalan nälkääsi vai tavan vuoksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän