Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tylsiksi muuttuneet blogit

Vierailija
28.09.2015 |

Mitkä blogit, joita olet ennen mielenkiinnolla seurannut, on harmiksesi muuttuneet tylsiksi?

Mistä syystä näin on käynyt?
Liikaa mainoksia? Perheen perustaminen (pelkkiä vauvajuttuja)? Samoissa teemoissa junnaavat postausaiheet? Pinnallisemmaksi muuttuminen (vähemmän yksityiselämää vrt. blogin alkuajat)? Siirtyminen johonkin blogiportaaliin? Joku muu syy?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä kiinnostuksen lopahtamislistaan pari ehdotelmaa:
- Hidastunut postaustahti?
- Olet itse kasvanut bloggaajan kanssa eri suuntaan (ts. bloggaajan aiheet ei enää vanhemmalla iällä kiinnostakaan samalla tapaa kuin ennen)?
- Bloggaajan muuttunut luonne?
- Jokin periaatekysymys (esim.
bloggaajan tiukka mielipide jostain asiasta, esim. turkikset, äänestys vaaleissa, millaiset ihmiset saa töitä, tms)? -ap

Vierailija
2/19 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linda Juholan blogi alkaa olla vähän tylsä. En osaa sanoa mikä muuttaisi sen paremmaksi mutta nyt juuri siitä puuttuu se jokin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stellan blogista pidin enemmän Paras aika vuodesta -aikoina. Silloin mm. muotia ja musiikkia käsiteltiin enemmän. Nykyisin joka toinen postaus on yhteistyö Stockan tai jonkun muun lafkan kanssa. Stella on ollut aina hyvä kirjoittamaan, mutta jostain syystä nykyiset tekstit on vähän liiankin maalailevia ja filosofisia, sekä kikkailevaa sanailua. Ihan kuin yritettäisiin tehdä liian kauniita lauseita. Muuttunut jotenkin elitistisemmäksi niistä rokkiajoista.

Eevan blogissa ärsyttää se, että joka päivä tehdään uusi elämää suurempi oivallus ja kaikki on niin henkistä.

Vierailija
4/19 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi monet muotiblogit toistaa nykyisin itseään. en saa niistä enää mitään uutta, mitään inspiraatiota. seuraan blogeja bloglovinin kautta ja joka ilta selaan läpi uudet postaukset. pelkkien otsikoiden ja kuvien perusteella ei tule enää edes avattua 80% postauksista. jotkut "casual beige", "make up essentials", "weekend wanties", "easy and healthy lunch salad" jne -otsikot ei vaan houkuttele avaamaan postausta....

Vierailija
5/19 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki suosituimmat blogit ovat olleet lukulistallani kunnes yhteistyöpostaukset ovat vieneet tilaa alkuperäiseltä asialta. Välillä tuntuu, että väliin tungetaan täytepostauksia vain siksi ettei mainoksia näyttäisi olevan niin paljon.

Yleensä tykkään blogeista siksi, että niissä näkee miten joku toinen elää ja myös mitä hän ostaa ja miksi. Siitä koko hommasta menee kokonaan maku, kun näitä elämäntapavalintoja ohjaakin mainokset. Se, että joku tuote päätyy bloggarille vain ilmaiseksi, ei todellakaan kannusta minua ostamaan sitä.

Aikanaan esim. Pupulandian lukemisen lopetin siksi, että bloggaajan tyyli ei enää ollut omaa tyyliäni. Tuntuu että mentiin aika nopeasti naapurintytöstä editorial-malliksi (siis kuvainnollisesti), eikä sen suosio olekaan pitkään aikaan ollut entisensä.

Vierailija
6/19 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värikäs elämäni on nykyään kaikkea muuta kuin värikäs. Pelkkää vaate- ja shoppailu(mania)postausta ja samanlaisia omakuvia. Ennen bloggaaja oli ihanan symppis, kuka muistaa hänen hassunhauskat postaukset pahvista tehdystä sängynpäädystä, lauluvideot ym... Kaipaan niitä. Nykyään blogi on vaan minäminäminäMINÄ juttua.

Vierailija
7/19 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet blogit ovat menettäneet mielenkiintonsa, olen tosi monen lukemisen lopettanut jo aikaa sitten.

Ihan viime aikoina olen kyllästynyt seuraaviin:

Yummy-Jenni: liikaa yhteistyöpostauksia, muutenkin mennyt maku erinäisten sattumusten kautta (se kenkä-episodi, huulten täyttö)

Nelliina: tavallaan tykkään, mutta tuo jatkuva asukuvatulva kyllästyttää. Tavallaan ymmärrän, että Nelliina varoo, ettei blogistaan tule vauva-pikkulapsi-blogia, mutta jotenkin nuo asukuvat tuntuvat kovin irrallisilta, kun tietää, että perheessä on pieni lapsi, jota aniharvoin edes mainitaan blogissa. 

Vierailija
8/19 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ideat loppuneet, uskoisin. Blogeista on liikatarjontaa, kuka tahansa voi ryhtyä esittelemään vaatteitansa ja sisustuksiansa. Mutta kuka jaksaa niitä samoja tarinoita lukea vuodesta toiseen. Vaihtelu virkistää!

Vierailija
9/19 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 14:59"]

Aika monet blogit ovat menettäneet mielenkiintonsa, olen tosi monen lukemisen lopettanut jo aikaa sitten.

Yummy-Jenni: liikaa yhteistyöpostauksia, muutenkin mennyt maku erinäisten sattumusten kautta (se kenkä-episodi, huulten täyttö)

Nelliina: tavallaan tykkään, mutta tuo jatkuva asukuvatulva kyllästyttää. Tavallaan ymmärrän, että Nelliina varoo, ettei blogistaan tule vauva-pikkulapsi-blogia, mutta jotenkin nuo asukuvat tuntuvat kovin irrallisilta, kun tietää, että perheessä on pieni lapsi, jota aniharvoin edes mainitaan blogissa. 

[/quote]

Käyt kyllä tosi hitaalla, jos sulla on viime aikoina mennyt maku Yummy-Jenniin kenkä-episodin tai huultentäytön vuoksi... Noistahan on molemmista jo vuosikausia aikaa!?

Vierailija
10/19 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monta blogia on jäänyt. Vanhimpia en edes muista.

Kalastajan vaimoa en enää jaksanut lukea siksi, että kuvat oli liian photoshopattuja.

MouMoussa oli vain pelkkiä mainoksia sekä tuntui panostavan vain vauvablogiinsa (ja sielläkin pelkkä materian haaliminen pääasia). Lisäksi ärsytti vihjailevat otsikot, joilla keräsi klikkejä.

Avec Sofién seuraamisem lopetin pupu-keissin jälkeen. Plus tuntui, että hänen elämäntavoitteenaan oli muutto Ranskaan ja rikas mies.

NFV ja Tickle Your Fancyn lukemisen lopetin siksi, että ne toistivat itseään. NFV:ssa alkoi ärsyttää samana pysyvä kampaus ja ilmeet.

WTD:n seuraaminen jäi silloin kun persoonallinen pukeutuminen vaihtui Vetosalille sopivampiin pieruverkkareihin ja kaikki blogin kuvat oli pelkkää hauista ja pyllyä.

Polkadotsia en jaksanut seurata enää Suomeen paluun jälkeen. Kirja- ja ainaiset Miksi?-postaukset eivät kiinnostaneet. Luin aikoinaan vaihtarielämän vuoksi.

Vilma P. jäi lukulistalta, koska sekin alkoi toistaa itseään. Pelkät treeni- ja terveysruokapostaukset alkoi puuduttaa.

Mariannan blogi jäi, koska jo pelkästään otsikointi oli niin kuolettavan tylsää.

Nyt olen jättämässä Julia T:n pois lukulistaltani, koska olen huomannut skippanneeni lähes kaikki postaukset alkukesästä lähtien. Muuttunut tosi tyhjäksi. En tiedä vaikuttiko ero postausten sisältöön, mutta muuttui jotenkin pintapuolisemmaksi.

Vierailija
11/19 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:11"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 14:59"]

[/quote]

Käyt kyllä tosi hitaalla, jos sulla on viime aikoina mennyt maku Yummy-Jenniin kenkä-episodin tai huultentäytön vuoksi... Noistahan on molemmista jo vuosikausia aikaa!?

[/quote]

Sorry, hämäläinen olen:) Tuli nyt vaan esimerkkinä mieleen.

Vierailija
12/19 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta on jäänyt, mutta yksi pysyy. Mungolife forever - taattua viihdettä vuodesta toiseen ♡ Kuopioon muutto oli toivottu piristysruiske. Välillä on seesteisempää, mutta sitten taas räjähtää.

Vierailija
13/19 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Life of silja, täysin kuollut blogi nykyään. Miten se saa olla enää edes IIDllä?

Vierailija
14/19 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mrs Jones ja Monday to Sunday home perustivat oman kaupan ja blogi muuttui mainosalustaksi.

Peltotien päässä ja Designers life olivat suosikkiblogejani, mutta eivät enää postaa.

Luen pääasiassa vain sisustusblogeja ja tuntuu, että niitä, joita jaksaisi seurata, ei enää ole.

Vierailija
15/19 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://instagram.com/p/8AIv4FH6Dr/

En ole vielä lopettanut lukemista, mutta välillä ärsyttää Jennin söpöstely ja "maireus". En tiedä miksi. Vika on varmaan minussa :D

Vierailija
16/19 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi iloitsin Cavan paluusta, mutta ikävä kyllä en taida enää jaksaa seurata blogia. Syynä yhteistyöpostaukset ja liian sepusteleva kirjoitustyyli.

Vierailija
17/19 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

FOF-Sallan blogissa oli ennen huumoria ja napakoita mielipiteitä. Nyt se on muuttunut etäiseksi, varovaiseksi ja itseään toistavaksi.

Vierailija
18/19 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

my explorationisssa hieman tökkii se, että pitää lukea ensin pari pitkää kappaletta sulkulauseilla kyllästettyä liirum laarumia ennen kuin päästään itse otsikon aiheeseen. tekstit on usein liian pitkiä ja saivartelevia. muuten kyllä tykkään blogista. harmi, että omasta pyynnöstään nanaa on nykyisin blogissa vähemmän. tykkäsin juuri niistä nanan oivalluksista ja kulttuurien yhteentörmäyksen aikaansaamista hauskoista tilannekuvauksista.

Vierailija
19/19 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin varmaankin kaikkien blogien lukemisen, joihin tuli se ominaisuus että postauksesta näkyy vain alku ja pitää klikata lukeakseen lisää. Yleisesti suuri osa blogeista oli mulle hömppää eikä se hömppä kiinnosta mua niin paljon että klikkailisin jokaisen postauksen erikseen auki, etenkin kun jollakin Mungolla on postauksessa parikymmentä kuvaa itsestään niin odottele siinä sitten kuvien latautumista.

Muuten en kovin usein enää lue entisiä suosikkiblogeja joko siksi että niistä tuli liian kaupallisia, omat kiinnostukseni alkoivat kehittymään kauemmas ja kauemmas bloggaajan kiinnostuksista, tai sitten postaukset olivat aina samanlaisia.