Mitä naiset tekee kun sota syttyy?
Kommentit (69)
Pitää mamuille seuraa ja odottaa että tyhmä suomalainen mies käy tapattamassa ittensä.
Odottavat, että viholliset tulevat raiskaamaa heidät.
Seuraava tänne tuleva rähinä on sellaisen sortin puuhaa, että myös naisten täytyy taistella.
No mä olen sh, eli kait musta jokin hyöty olisi esim. Kenttäsairaalassa?
Pyörittää yhteiskuntaa, ilman toimivaa yhteiskuntaa sotaa ei voi voittaa.
Mä ainakin joudun sotimaan kun tuli asepalvelus suoritettua v. 2008.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 12:54"]
No mä olen sh, eli kait musta jokin hyöty olisi esim. Kenttäsairaalassa?
[/quote]Kuinka kauan jaksat tyhjällä mahalla
Mä ainakin jatkan omaa työtäni ensihoitajana.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 12:55"]
[/quote]Heh heh... Naiset pöyrittää yhteiskuntaa... Pitäisi ymmärtää edes jotain tekniikasta jos haluaa ettei yhteiskunta romahda alle viikossa
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 12:54"]Seuraava tänne tuleva rähinä on sellaisen sortin puuhaa, että myös naisten täytyy taistella.
[/quote]höpölöpö, suomalaiset ei ehdi henkeä vetää eikä kauhistella sitä että Facebook lakkas toimimasta, kun ekat ohjukset posahtaa tänne, rintamasotaa ei enää tule ja Suomi on alle viikossa palasina
Oon putkiasentaja ja insinööriopiskelija... Kai mä jotain järkevää sit teen.
Menen puolustamaan maatani ja perhettäni. Asepalvelusta ei käyty, mutta eiköhän siinä tapauksessa laittomankin aseen jostain saa ja kukaan ei ainakaan minua tai lapsia raiskaa muuta kuin kuolleen ruumiini yli.
No eihän se elämä täällä pysähdy vaikka suurin osa miehistä rintamalle lähtisikin.
lapsia pitää hoitaa
Töitä tehdä
Maalla on hommat tehtävä jotta ruoka ei lopu maasta
yms. yms
kuvittelitko sä että kaikki istuu vuosiksi paikoilleen syömättä ja tekemättä mitään ? ja odottaa vaan että sota loppuu ?
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 12:57"]Menen puolustamaan maatani ja perhettäni. Asepalvelusta ei käyty, mutta eiköhän siinä tapauksessa laittomankin aseen jostain saa ja kukaan ei ainakaan minua tai lapsia raiskaa muuta kuin kuolleen ruumiini yli.
[/quote]Turhaa hölinää. Tämä maa tuhotaan idästä ja lännestä ohjuksilla Ennenkuin ehdit edes miettiä asiaa.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 12:56"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 12:55"]
[/quote]Heh heh... Naiset pöyrittää yhteiskuntaa... Pitäisi ymmärtää edes jotain tekniikasta jos haluaa ettei yhteiskunta romahda alle viikossa
[/quote]
Voin vetää alkeiskurssin, jos et ymmärrä. T.It-Insinööri nainen
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 12:56"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 12:55"]
[/quote]Suomalaiset siiderivalaathan menee paniikkiin jo siitä kun eivät pääse vauva-palstalle haukkumaan miehiä ja toisia siiderivalaita
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 12:58"]No eihän se elämä täällä pysähdy vaikka suurin osa miehistä rintamalle lähtisikin.
lapsia pitää hoitaa
Töitä tehdä
Maalla on hommat tehtävä jotta ruoka ei lopu maasta
yms. yms
kuvittelitko sä että kaikki istuu vuosiksi paikoilleen syömättä ja tekemättä mitään ? ja odottaa vaan että sota loppuu ?
[/quote]Ei tule enää rintamasotaa.
Ammun vihollisia.