Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jaa tähän paras dippikastikeohje sipseille!

Vierailija
28.09.2015 |

Antakaa tulla ;) haluan tehdä joskus itse ainaisen Estrella Barbecuen sijaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkosipulidippi on ainoa, mitä olen tehnyt. Siihyen nyt ei tietty paljon tarvita. Jään siis kuulolle itsekin.

Ykkösmausteella on muuten todella hyvää valkosipulidippijauhetta. :) Ei ole sisältökään samaa kuin noissa valmissoosseissa ja hintakin on paljon halevmpi.

Vierailija
2/11 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up up!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen laittanut pari ruokalusikallista sweet chili-kastiketta sekä suolaa ja mustapippuria. Ihan ok. Minäkin odotan innolla jotain uusia reseptejä :D

Vierailija
4/11 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Airajuustodippi: kermaviiliin murskataan sen verran aurajuusto kun kukin tykkää. Maustetaan tilkalla sitruunan mehua, mästapippuria ja suolaa. Nams.

Vierailija
5/11 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkkilaiseen jogurttiin grillimaustetta ja murskaa valkosipulia. Ihan ykköshyvää.

Vierailija
6/11 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt kaupasta ostamassa purkin kermaviiliä ja americana dippiä. Sekotat aineet keskenään ja annat tekeytyä jääkaapissa ja done.

Vierailija
7/11 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen Chilidippiä siten, että käytän pohjana valmista sweet chili -dippipussia. Siihen lisään valkosipulijauhetta ja Poppamiehen naga jolokia -kastiketta ja hieman habaneroa, sekä pieni ripaus sokeria. Hyvää tulee.

Vierailija
8/11 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tein kasviksille dippiä jossa oli mustapippuria, cajunpippuria, chiliä, grillimaustetta, suolaa, sokeria...

Ei taida sipsien kanssa kyllä toimia.

Vierailija
9/11 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kermaviiliin loraus omenaviinietikkaa, ei paljoa! Hiukan sokeria, rouhittua pippuria ja tuoreita yrttejä sen mukaan mitä tekee mieli esim. Ruohosipuli, valkosipuli, persilja

Vierailija
10/11 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkki kermaviiliä, pari tl sokeria, pari reilua tl curryjauhetta, puoli tl cayennepippuria.

Vierailija
11/11 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaahan vielä ohjeita :) kivoja tullut jo nyt! Ap