Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Vaikea valinta lounaaksi, tonnikalapasta vai Lindströmin pihvit?
28.09.2015 |
Kumman ottaisit?
Kommentit (13)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 09:04"]
Tonnikalasalaatin.nam.
[/quote]
Ei ollut vaihtoehdoissa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Valitsin sitten ne Lindströmit ja nyt on hyvä mutta ähky olo! Söin kolme!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 09:06"]
Menisin heseen.
[/quote]
Täällä keskustellaan ruoasta eikä teollisuusjätteistä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tonnikalasalaatin.nam.