Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Valkoiset farkut miehellä

Vierailija
28.09.2015 |

Hyväpeppuinen mies valkoisissa farkuissa. Hot or not?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyyyyyi!

Vierailija
2/31 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pevä hyrse ei valkoisia farkkuja kaipaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä sopiiko valkoinen väri miehelle vai ei. Harvemmalle sopii mutta on niitäkin tullut muutama vastaan. Suomalaiselle possunpunaiselle maantienruskealle harvemmin sopii, jollekin hyvin vaaleihoiselle, mustahiuksiselle saattaa sopia hyvinkin. Sekin vaikuttaa mitä niiden farkkujen kanssa pitää.

Harvemmin siis hot, yleensä not.

Vierailija
4/31 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se aika rohkea väri, mutta kokeilemalla tiedät sopiiko väri/tyyli sinulle vai ei. Minä käytän valkoisia hyvin istuvia farkkuja mustien paitojen kanssa ja mielestäni ne sopivat hyvin. Olen vaaleahiuksinen 190cm/86kg sporttinen mies.

Vierailija
5/31 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari Sillanpää käyttää valkoisia farkkuja.

Vierailija
6/31 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vartalosi on mallia: Soini, Halla-aho, Bull, Hakkarainen, Rinne - älä

Vierailija
7/31 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on homohousut.

Vierailija
8/31 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 08:37"]Ne on homohousut.
[/quote]
Sulla on homokalsarit

Vierailija
9/31 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon homo-kortin olen kuullut ennenkin, mutta sepä ei haittaa. Mielestäni on aika vanhanaikainen käsitys, että pelkästään homoilla olisi oikeus pukeutua massasta poikkeavasti. Hyväkroppaisella perheenisällä on mielestäni ihan sama oikeus :)

Vierailija
10/31 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 08:40"]Tuon homo-kortin olen kuullut ennenkin, mutta sepä ei haittaa. Mielestäni on aika vanhanaikainen käsitys, että pelkästään homoilla olisi oikeus pukeutua massasta poikkeavasti. Hyväkroppaisella perheenisällä on mielestäni ihan sama oikeus :)
[/quote]
Oikeus on pukeutua vaikka valkoiseen kaapuun. Ei silti hyvältä näytä.

Vierailija
11/31 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ha :D.

Ihan ekana tuli mieleen, että kuka tolvana valkosia farkkuja oikein ostaa ja vielä niin, että niitä jopa käyttää. Ei muuten mutta saa siinä olla tarkkana ettei roisku tieltä kurat lahkeisiin, penkeistä jää mitään epämääräisiä suttuja persauksiin eikä ainakaan sotke ruokansa kanssa yhtään. Tai vastaavasti valkoisten farkkujen pitäisi olla teflonilla tai muulla "kaikkea hylkivällä"-materiaalilla pinnoitetut. Ja voi luoja sitä itkua pyykkipäivänä kun ne farkut eivät pesun jäljiltä olekaan enää vitivalkoiset, vaan johonkin on pieni tahra jäänyt = pilalla!

En kyllä ikinä voisi tosissani miettiä parisuhteeseen miestä, joka käyttää valkoisia housuja. Oman hääpäivän voin lukea poikkeukseksi, jos miehellä on silloin valkoinen puku päällä (en kyllä huolisi jo naimisissa olevaa, tai naimisissa ollutta miestä). Perusteluni tälle ovat huonot, mutta valkoiset housut vaativat periaatteessa tietynlaisen kantajan, etteivät ne likastu, tai sitten todella hyvää tahranpoistotietämystä jonka taas yhdistän suurperheen äiteihin ja marttoihin.

Saattaisin siis kyllä ihailla valkoisissa farkuissa kulkevan miehen hyvää persettä, mutta ihailisin sitä HYVÄÄ persettä kyllä muunkin värisissä housuissa. Jos rivistä pitäisi deittikumppanit valita, niin valkofarkkuinen jäisi mahdollisesti sinne viimeiseksi. Eli valkoiset farkut miehellä: NOT.

Vierailija
12/31 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dino Soinille sobis

Vierailija
13/31 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin valkoisia farkkuja ja suoriakin housuja 22-26 vuotiaana. 191/100 oli silloin àrvot` ja pelasin amerikkalaista fudista ja tietysti punttia koko ajan.

Naiset valittaa usein, kun miehet puristelee, mutta silloin naiset puristeli meikäläistä usein, eikä tietysti aina mitenkään eroottisesti, kuten taas toisinaan. Käytin myös aina laadukkaita, Hyvon tms. alushousuja. Valkoiset housut täytyy tietysti pestä usein ja vähän rässillä koluta, ne ei saa olla nuutuneet tai virttyneet.

Mulla ainakin käyttämäni byysat istu tosi hyvin, ja vaatekaupan myyjät antoi usein erittäin positiivisia lausuntoja. Olin kuitenkin tosi hoikka ja lihaksia kertyi oikeisiin paikkoihin sopivasti. Lihasten muoto on perinnöllistä ja riippuu kannikoiden hermotuksesta. Toisulla ei kehity päärynäkannikat, vaikka ne treenaa kuinka, ei naisillakaan.

Voi kuulostaa itserakkaalta, mutta kerron vain tosiasiat.

Mihinkään seksuaaliseen suuntautumiseen ei liity housujen väri, ei sitten mitenkään.

Vierailija
14/31 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan kiinnosta, karsea pelle :)

Vierailija
15/31 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista ja perusteluista. Heitän heti perään toisen kysymyksen, millaiset housut ovat mielestänne hot miehellä? Ja toinen kysymys, millaisissa vaatteissa tunnette itsenne itsevarmaksi ja seksikkääksi?

Vierailija
16/31 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 08:40"]

Tuon homo-kortin olen kuullut ennenkin, mutta sepä ei haittaa. Mielestäni on aika vanhanaikainen käsitys, että pelkästään homoilla olisi oikeus pukeutua massasta poikkeavasti. Hyväkroppaisella perheenisällä on mielestäni ihan sama oikeus :)

[/quote]

Ja voit myös vapaasti mennä niissä valkoisissa farkuissasi esittelemään hyvää kroppaasi DTM:ään. Perheenisillä on ihan sama oikeus kuin muillakin käydä näissä paikoissa.

Vierailija
17/31 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negatiivinen suhtautuminen voi johtua myös siitä, että esität kysymyksesi ihan väärällä palstalla. Täällä ainoa oikea vaate on pieruverkkarit ja täysin meikitön naama. :)

Vierailija
18/31 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet hoikka ja pitkä, niin silloin hot, muuten not.

Vierailija
19/31 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 09:02"]

Ja voit myös vapaasti mennä niissä valkoisissa farkuissasi esittelemään hyvää kroppaasi DTM:ään. Perheenisillä on ihan sama oikeus kuin muillakin käydä näissä paikoissa. [/quote]p

Kyllä niitä tulee pidettyä heteroillekin suunnatuissa paikoissa :)

Vierailija
20/31 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on valkoiset farkut. On aika herkkua katseltavaa. Mun miehellä on hyvä perse. Ja kroppa.