Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisit tilanteessani

Vierailija
28.09.2015 |

Meillä on mieheni kanssa ollut paljon vastoinkäymisiä parisuhteemme aikana. Miehelläni on lapsia aikaisemmasta liitosta ja kun minä tulin kuvioihin, alkoi valtavat huoltajuuskiistat. Ne ovat nyt lähes takana päin, mutta haavoja nuollaan edelleen. Mieheni on asioista masentunut, huonotuulinen ja poissaoleva. Yrittää välillä nousta tästä, mutta ne on sellaisia pieniä hetkiä. Koen, että olen menettänyt sen ihmisen, johon alunperin tutustuin näille ongelmille. Tunnen itseni yksinäiseksi.

Nyt sitten tapasin matkalla miehen, joka palvoo minua. Viikon aikana ei saanut silmiään minusta ja teki kaikkensa, että minulla oli hyvä olla. Tottakai tällainen tuntui hyvältä, oli se aitoa tai ei. En ikinä jättäisi perhettäni ja muuttaisi toiseen maahan tämän miehen vuoksi. Järjenäänikin sanoo, ettei tällaisella suhteella olisi toivon hiventäkään, mutta jollain tavalla haluaisin pitää tämän ihmisen elämässäni. Olen kertakaikkisen loppu oman mieheni kanssa jatkuviin ongelmiin, kotona olen pääsääntöisesti huolissaan jostakin.
Palasin matkalta kotiin, missä mieheni tytär ilmoitti muuttavansa äidilleen, koska me olemme hänen äidin mielestä kamalia ihmisiä.
Mies odottelee pelolla uusia käräjiä .
Mitä teen?!! Tuntuu, että katson elämääni ulkopuolelta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheneuvolaan mars, jonnekin puhumaan yhdessä tilanteestanne!

Vierailija
2/6 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet päätökset elämisi suhteen miehistä riippumatta. Jos sinusta tuntuu että sinun olisi parempi elää vaikka yksin ehkä eroa kannattaa harkita. Hyvin harvoin erota kannattaa sen takia että joku toinen tuntuu paremmalta (=on ihastut johonkin toiseen).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä vähän kujalla ootkin, jos turvaat johonkin lomaromanssiin.

Vierailija
4/6 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huora

Vierailija
5/6 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet saanut jo aikaan mittavan huoltajuuskiistan, masentanut puolisosi, ja nyt houkuttaisi jättää ns. uppoava laiva random lomaromanssin takia? Hmmmm....en varmaan ymmärtänyt oikein.

Vierailija
6/6 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna tukisin miestäni vaikeassa elämäntilanteessa kuten kunnollisen puolison kuuluukin, ja unohtaisin lomaromanssin perään haikailun. Koitas lopettaa se omaan napaan tuijottelu.