Olisiko korvalääkäriä paikalla?
Mikä mulla on kun nukkuessa oli toinen korva jotenkin tukkeutunut niin, että en edes kuule sillä nyt kunnolla. Vaikkua oli vähän erittynyt, mutta korva pysyy edelleen puhdistukdenkin jälkeen tukossa. Mites tämän saa auki nyt? Pitkään on pää ollut aika ajoin muutenkin tukkoisen oloinen, joskus tuntuu että olisi pää ihan täynnä jotain räkää mikä ei tule ulos.
Kommentit (10)
Ettekö te ymmärrä, se olen sentään M.I.N.Ä eikä joku toinen. Olen potilasjonoissa aina ekalla sijalla.
No voihan vittu, kohta jo puoli tuntia odoteltu korvalääkäriä, että saiskos palvelua kiitos.
Mulla on taksani. 20 min. vastaanotto Kelakorvauksen jälkeen 110 €.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 08:03"]Mulla on taksani. 20 min. vastaanotto Kelakorvauksen jälkeen 110 €.
[/quote]
Tunge sinä vaan tuollaiset pyyntösi vaikka perseeseen, kyllä röyhkeältä vaikutat!
No viitu sä tampio ajattelit täällä netissä kysellä tee-se-itse-lääkäreiltä. Oujee vaan sullekin...
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 08:10"]No viitu sä tampio ajattelit täällä netissä kysellä tee-se-itse-lääkäreiltä. Oujee vaan sullekin...
[/quote]
Haista sinä vaan kans turvapaikanhakijan pesemätön vittu ja Suomen lapsinlisät housuissasi
Et sä mitään lekuria vaikunpoistoon tarvii. Hoitsu voi huuhtoa sen puhtaaksi, jos se kerran niin tiukassa on.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 08:17"]Et sä mitään lekuria vaikunpoistoon tarvii. Hoitsu voi huuhtoa sen puhtaaksi, jos se kerran niin tiukassa on.
[/quote]
Oi kiitos, oot vitun kultanen. Pusu!!
Nyt korvalääkäriämmä oitis paikalle, kiitos!!