Miten te toimisitte tälläisessa tilanteessa? APUJA!
Olisitte tavannut ihanan miehen, hän olisi kaikinpuolin täydellinen ja tuntuu sielunkumppanilta. Kuulet kuitenkin, että 10vuotta sitten hänet on tuomittu henkirikoksesta ja hän liikkunut pillereissään yms. Nykyään kuitenkin absolutisti ja tekee paljon urheilunparissa ja käy vakituisesti töissä. Ristiriitaisia ajatuksia! miten te toimisitte?
Kommentit (9)
Henkirikoksessa menee kyllä viimeistään raja. Ei jatkoon.
Selvästi parantanut tapansa :) antaisin mahdollisuuden!
Henkirikos mulla kastuu pöksyt, paitsi jos tappoi äitinsä tai naisensa.
Jätä se sika ja anna mulle yhteystiedot. Absolutismi on kuitenkin ikävää,
No en sekaantuisi tappajaan. En haluaisi kuulla koko tarinaa. Minulle riittää että mies on sotkenut asiansa pahasti.
Mä annoin mahdollisuuden tömäntyyppiselle miehelle, kuivilla ollut muutaman vuoden. (ja pahimmista rikoksista kuulin vasta myöhemmin) Niinhän siinä kävi että tyyppi retkahti jossain vaiheessa taas huumeisiin ja loppu on historiaa. Huh..onneksi pääsin eroon tästä tyypistä ja ihme että olen elossa. Voin kertoa että koko ihminen muuttui lempeästä, turvallisesta ja ihanasta miehestä heti kaman tultua takas kuvioihin aivan päinvastaiseksi. Häbestä tuli väkivaltainen seköpää. Sinun tapauksesi ap tosin saattaa olla täysin erilainen, onhan sitä muitakin jotka noin pitkän ajan jälkeen oikeasti ovat parantaneet tapansa eivätkä vanhaan palaa. Itse en uskaltaisi enää ottaa riskiä. Tästä mun exästä muuten sain lukea vuosien jälkeen (en ollut häntä tavannut/hänestä kuullut mitään eromme jälkeen) lehdestä hänen ja hänen nykyisensä yhdessä tekemästä kidutus pahoinpitelystä. Oli aika järkyttävää kun jotenkin olin toivonut että hän olisi kuiville pääasyt.
Antaa hänen elää omillaan