Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedättekö esim. työpaikalta sen naistyypin, joka muuttuu ihan toisenlaiseksi miesseurassa

Vierailija
06.04.2022 |

Meidän työpaikalla on tosi mukava sihteeri, nainen. Hänen kanssaan on mukava jutella arkisia asioita.

Mutta mikä ihme siinä on, että jos kahvihuoneeseen tai Teams-kahveille tulee miehiä, tämä mukava nainen heittäytyy aivan blondiksi juttuineen.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Pomoni on ihan mukava, asiallinen nainen naisten seurassa, mutta jos miehiä on paikalla, hän muuttuu Kersantti-Karoliinaksi. On kertonut, että valitettavasti miehille ei mene asiat perille normaalina keskusteluna vaan ne tulee antaa käskynä.

Vierailija
42/48 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, mahdanko itse olla vähän. Jos olen, niin syy on se, että miesten kanssa on hauskempaa. Naisten kanssa päädytään puhumaan lapsista, kodinhoidosta, ikääntyneistä vanhemmista, puutarhasta. Mulla silmät lasittuu ajatuksestakin. Miehet yleensä vain puhuvat puuta heinää ja vitsailevat. Koskaan ei myöskään tarvitse pelätä, että mies kysyisi jonkun henkilökohtaisen kysymyksen. Sopii mulle paremmin. Näistä naisten avautumissessioista tekee mieli vetäytyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän. Pomoni on ihan mukava, asiallinen nainen naisten seurassa, mutta jos miehiä on paikalla, hän muuttuu Kersantti-Karoliinaksi. On kertonut, että valitettavasti miehille ei mene asiat perille normaalina keskusteluna vaan ne tulee antaa käskynä.

nämä naiset on ihania koska pelkäävät miehiä sitten ajan kuluttua he laskevat kilpensä kun huomaa ettei ole mitään pelättävää. 

Vierailija
44/48 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittäytyy blondiksi? Tyhmäksi? Outoa. Ehkä saanut jostain väärän kuvan, että pitää käyttäytyä oudosti ja erilailla miesten kanssa.

Minäkin kyllä olen puheliaampi miesseurassa, on jotenkin helpompaa ja luontevampaa jutella miesten kanssa. Hiljainen olen kyllä aina.

Vierailija
45/48 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, mahdanko itse olla vähän. Jos olen, niin syy on se, että miesten kanssa on hauskempaa. Naisten kanssa päädytään puhumaan lapsista, kodinhoidosta, ikääntyneistä vanhemmista, puutarhasta. Mulla silmät lasittuu ajatuksestakin. Miehet yleensä vain puhuvat puuta heinää ja vitsailevat. Koskaan ei myöskään tarvitse pelätä, että mies kysyisi jonkun henkilökohtaisen kysymyksen. Sopii mulle paremmin. Näistä naisten avautumissessioista tekee mieli vetäytyä.

Pick me girl

Vierailija
46/48 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti miehet saa heteronaisen virittymään, miten luulette että meitä muuten olisi 8 miljardia. Siitähän tässä oli kyse. Ja siitä että nainen ei saa olla seksuaalinen.

Vierailija
47/48 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että, kelpais mulle. Napakasti käskevät neidit ja rouvat saa lahkeeseen vipinää ja turvotusta.

Vierailija
48/48 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeaketun itsevarma flirtti työpaikan kahvihuoneessa saa naiset kuumumaan

Kas kun ei kuumunaan.