Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anopista, antaisitko olla?

Vierailija
27.09.2015 |

Anopin kanssa ollaan sellaisissa väleissä nykyään ettei ole niin lyhyttä kohtaamista etteikö se sanoisi jotain ikävää minusta. Tällä kertaa tavattiin niissä merkeissä että anoppi palautti mummolassa yötä olleen lapsen ja jatkoin lapsen kanssa vielä matkaa kyläreissulle. Anoppi kertoi että lapsi oli autossa miettinyt jotain sellaista että onko äiti jo odottamassa ja häipyykö äiti ilman häntä jos he tulevat myöhässä. Olin hämmästynyt että kuinka lapsi nyt noin koska ei mulla ole tapana tuollaista tehdä tai edes uhkailla. Perillä kysyin lapselta että oliko lapsi tosiaan sanonut noin ja lapsi sanoi ettei. Kysyin vielä että pelkääkö lapsi että minä jätän hänet tuolla lailla ja lapsi sanoi että en tosiaankaan. Nyt jotenkin kettuttaa taas... Mulla ei ole mitään väliä enää mitä anoppi ajattelee, tuntuu hän oikein hakemalla hakee aina jotain tällaista sanomisen mahdollisuutta. Hän vaikuttaa olevan niin voitonriemuinen näistä asioista, että pelkään hänen mustamaalaavan minua muille sukulaisille, jotka ovat kuitenkin tärkeä osa meidän elämää. Minussa on varmasti pilvin pimein ihan oikeita vikoja ja niistä saa haukkua ihan vapaasti, mutta harmittaa tällaiset kamalat ja epäreilut jutut joissa ei oikeasti ole mitään perustetta. Yrittäisinkö puhua anopille tästä vai antaisitko vain olla?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki lapselle päivähoitopaikka niin anopin ei tarvitse olla hoitajana.

Vierailija
2/5 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 21:45"]

Hanki lapselle päivähoitopaikka niin anopin ei tarvitse olla hoitajana.

[/quote]

Anoppi itse haluaa kovasti lasta aina joskus viikonloppuisin kylään, enemmänkin ottaisi jos meillä olisi vähemmän sosiaalista elämää ja menoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurja juttu ap. Miksihän anoppi tekee noin? Meillä hieman samanlainen tilanne;anoppi ivaa lapsia heidän kuullen. Näkee kuinka mua sattuu ja lapsetkin jo jotain ymmärtää,silti vaan jatkaa. Mietin kans,mitä on muille sukulaisille puhunut. Meillä myös muiden kanssa ihanat ja lämpimät välit. Mitä miehesi sanoo tähän?Meillä mies sanoo,että heidän perheessä vaan on vähän rajumpaa huumoria,turha suuttua. Suutun silti,en voi käsittää tuollaista käytöstä ja mitä siinä on takana.

Vierailija
4/5 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lasten haukkuminen ei ole kyllä millään mittapuulla huumoria. Tämä siis neloselle tai hänen miehelleen oikeastaan. Lapsi tai edes teini ei ymmärrä edes sarkasmia, saati rajua huumoria. Tuolle anopille voisi valaista, että jos ei puheet parane niin vanhempien velvollisuus on suojella lapsiaan kaikenlaiselta väkivallalta.

Vierailija
5/5 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 jatkaa vielä:miehen suvussa on aina joku jota anoppi arvostelee,aivan kun hän saisi tästä mielihyvää. Samalka ostelee lapsille kivoja juttuja ja liioittelee syntymäpäivätuomisillaan ja sitten pilkkaa. En ymmärrä miksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän