Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menin sanomaan tapailemalleni miehelle puhelimessa

Vierailija
27.09.2015 |

että mulla on ikävä sen munaa. Oliko tää nyt liikaa? Mies, mitä ajattelisit jos nainen sanois sulle näin? Onko kuumaa vai liian päällekäyvää? Vai hassua?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Creepyä xD

Vierailija
2/17 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ajattelisin mitään, sillä olisin parissa sekunnissa autossa matkalla luoksesi eikä hurjaa ylinopeutta ajaessa pidä ajatella muuta kuin liikennettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumaa, mutta en ole mies. Itsekin sanoisin tuolleen.Onko se iso?

Vierailija
4/17 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sopivan tuhmaa, ei paha! :)

Vierailija
5/17 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi miten asiatonta. Mutta omapahan on suhteesi ja sen "taso".

Vierailija
6/17 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mautonta ja keskinkertaista mielestäni. Saman asian voi sanoa joko kiihottavamminkin tai hienostuneemmin.

Vierailija
7/17 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä. Miten hän sitten reagoi? Oma mies tykkäisi.

Vierailija
8/17 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 21:29"]Kuumaa, mutta en ole mies. Itsekin sanoisin tuolleen.Onko se iso?
[/quote]
Ei ole iso mutta riittävä :) joku siinä miehessä vaan on erityistä etten saa sen pienehköä penistä pois mun mielestä.
Ap

Vierailija
9/17 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 21:35"]Riippuu miehestä. Miten hän sitten reagoi? Oma mies tykkäisi.
[/quote]
Sanoi että voi antaa sen mulle lainaan ja voin nukkua sen kanssa. :D
Ap

Vierailija
10/17 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 21:34"]Mautonta ja keskinkertaista mielestäni. Saman asian voi sanoa joko kiihottavamminkin tai hienostuneemmin.
[/quote]
Tämä mua jäi kiinnostamaan, että miten sanoisit hienostuneemmin? Itseltä tuo vaan lipsahti sen enempää ajattelematta.
Ap

Vierailija
11/17 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 21:52"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 21:34"]Mautonta ja keskinkertaista mielestäni. Saman asian voi sanoa joko kiihottavamminkin tai hienostuneemmin.
[/quote]
Tämä mua jäi kiinnostamaan, että miten sanoisit hienostuneemmin? Itseltä tuo vaan lipsahti sen enempää ajattelematta.
Ap
[/quote]

Kaipaan fallostasi armaani!

Rehellisesti. Ei tota voi sanoa mitenkään hienostuneesti.. ja miksi aina pitäisi ollakkaan pikkurilli pystyssä ja hienostella.

-ohis

Vierailija
12/17 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko sanoa mitään noin tyhmää ollenkaan? Vähän parempi sentään puhelimessa, kuin viestillä. Mä ainakin säästäisin sen viestin ja jos ap joskus loukkaisi minua, niin levittelisin sen sitten kaikille. 

Vierailija
13/17 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:02"]

Onko pakko sanoa mitään noin tyhmää ollenkaan? Vähän parempi sentään puhelimessa, kuin viestillä. Mä ainakin säästäisin sen viestin ja jos ap joskus loukkaisi minua, niin levittelisin sen sitten kaikille. 

[/quote]Voi hyvä luoja mikä urpo olet. Toivottavasti et mitään naista saakkaan koskaan.

Vierailija
14/17 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisesta miehet tykkäävät; suoraa puhetta. Miehelle tulee sellainen olo, ettei tarvitse hävetä kroppaansa, vaan sillä on jopa itseisarvoa. Harva mies uskaltaa tuollaisia kehuja toivoa. En vaan itse tykkää yhtään sanasta "muna", koska penis ei kyllä sen muotoinen ole.

En siis tarkoita että kaikki pitäisi aina sanoa noin suoraan, mutta aina joskus.

-Mies 29v + 1v

Vierailija
15/17 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon sano rakastajalleni rakastuneeni hänen kaluunsa. Mies oli selvästi mielissään.

Vierailija
16/17 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-mammat veti herneet nenään :D
Ei paha, veikkaan että mies aika imarreltu ;)

Vierailija
17/17 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:02"]Onko pakko sanoa mitään noin tyhmää ollenkaan? Vähän parempi sentään puhelimessa, kuin viestillä. Mä ainakin säästäisin sen viestin ja jos ap joskus loukkaisi minua, niin levittelisin sen sitten kaikille. 
[/quote]
Etkö itse sano puhu mitään seksijuttuja naiselle? Kyllä tää mies on kertonut tällaisia juttuja myös mulle, pitäisikö mun äänittää ja käyttää niitä kostomateriaalina jos mies lemppaa mut? Eikö ole normaalia puhua tuhmia jos ei nyt olla kuitenkaan säästämässä itseämme avioliittoon? Jos mä kuulostan tyhmältä niin et sinäkään kuulosta kovinkaan normaalilta.
Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi