Miksi kakka on vaaleanruskeaa?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Et ole syönyt kuituja.
Miten vaikuttaa väriin??
No koetapa syödä muutama päivä pelkkiä maitotuotteita ja ehkä riisiä sellaisenaan, takaan että aika vaaleaa on tuotos.
Olet syönyt liikaa vaaleaa leipää, ruisleipä antaa kakkaan värin.
Ei ole muita oireita kuin tuo. Eikö pitäis olla vatsakipujakin jos kyseessä sappi tai haima??
Terve kakka on maitosuklaan väristä
Voiko jotkut ruuat muuttaa ulosteen värin vaaleaksi? Ainakin salmiakki, punajuuri ja mustikka värjää tummaksi..
mulla onkin mustaa mulla onkin mustaaaa
Se mitä lappat suuhusi määritää kakkasi värin ja hajun. Se mitä juot märitää pissasi värin ja hajun.
Täällä oli kerran ketju siitä kuinka mies oli jäänyt kiinni pettämisestä kun pöntöstä oli löytynyt "kasvissyöjän oranssi p**ka".
Syö jatkossa enemmän marjoja ja tummaa salaattia nin kappas kakkasi on tummanruskeaa. Taidat syödä pelkkää höttöhiilaria ja jäävuorisalaattia
Vierailija kirjoitti:
mulla onkin mustaa mulla onkin mustaaaa
Verta ulosteessa. Meleena eli vuotoa ylempänä suolistossa.. Ellei sit mustikat tai rautakuuri ole värjännyt :D
Vierailija kirjoitti:
musta kakka on parasta
Ja terveellistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole muita oireita kuin tuo. Eikö pitäis olla vatsakipujakin jos kyseessä sappi tai haima??
Vyömäistä/vannemaista kovaa ylävatsakipua joka säteilee selkään, mahdollisesti kuumetta ja silmänvalkuaisten kellastumista, oksentelua.. Ja uloste voi vaalean/keltaisen värin lisäksi kellua.
Vierailija kirjoitti:
Et ole syönyt kuituja.
Ei ne vaikuta väriin vaan koostumukseen
Netistä löytyy muuten kakkataulukko, josta voi tsekata mikä ongelma missäkin värissä.
Et ole syönyt kuituja.