Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kääntäisittekö englanniksijotka osaatte,ystävä tarvitsis apua

Vierailija
04.10.2006 |

haluaisin vain yrittää yhden karran enään muuten en ole koskaan onnellien jos en saa mahdollisuutta. elämä on niin tyhjää jos et ole elämässäni. ei ole mitään merkitystä herääkö vai jääkö paikoilleen kun ei ole syytä herätä. mä ansaitsisin yhden mahdollisuuden vielä ja se olisi viimeinen.. kiitos jos joku viitsisi auttaa

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata !

Vierailija
2/12 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

karran onnellien

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen itse kotoisin saksasta ja en kirjota täydellisesti suomea. mutta jos joku voisi auttaa olisin kiitollinen. ap

Vierailija
4/12 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eläköön virheissään. en auta vaikka osaisin kääntää ton!!!!!!!!!!

Vierailija
5/12 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

myönnän että kyse on minusta ja haluan vaimoni takasin. ap

Vierailija
6/12 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

haluaisin vain yrittää yhden karran enään muuten en ole koskaan onnellien jos en saa mahdollisuutta. elämä on niin tyhjää jos et ole elämässäni. ei ole mitään merkitystä herääkö vai jääkö paikoilleen kun ei ole syytä herätä. mä ansaitsisin yhden mahdollisuuden vielä ja se olisi viimeinen.. kiitos jos joku viitsisi auttaa

I want to try one more time i vasnt happy ebem, My life os so empty if you werenern here. theres no mesn that wake or sleeop i dserve one more change and it will be last cance.

tää

t. enkalnnin kelen mastri

Vierailija
7/12 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
8/12 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et varmaan. heh.

Vierailija
9/12 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

I' like to have one more chance. Otherwise I' ll never be happy again. Life is so empty if You are not in it. No matter whether I wake up or stay put, ' cause there' s no reason for neither. I' d deserve one more chance, and that may aswell be the last one.

Vierailija
10/12 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni ilkeilyn puolelle!Vierailija:

Vierailija:

I want to try one more time i vasnt happy ebem, My life os so empty if you werenern here. theres no mesn that wake or sleeop i dserve one more change and it will be last cance.

tää

t. enkalnnin kelen mastri

I would like to try once more, or I won' t ever be happy, unless/if I don' t get a chance. Life is so empty if you aren' t in my life/a part of my life. It doesn' t matter if i wake up or I not, when there' s no reason to wake up. I' d deserve an other chance, and that would be the last one.

Vierailija
11/12 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos noudatat 10 käskyä puhtaasti, täytät kaikki käskyt.

Enempää en uskalla luvata.

Tiedän etä on juutalaisia jotka ovat pitäneet kaiki 513 käskyä.

Minä olen pitänyt n. 10%.

Päätökseni jälkeen kaikki mahdolisen.

Et usko etä on helppo ja välitön olo.

En yritäkään kiertää mitä asioita joudun korvaamaan.

Se olisi viimeinen pisara Jumalalle.

Vierailija
12/12 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siis jos noudatat 10 käskyä puhtaasti, täytät kaikki käskyt.

Enempää en uskalla luvata.

Tiedän etä on juutalaisia jotka ovat pitäneet kaiki 513 käskyä.

Minä olen pitänyt n. 10%.

Päätökseni jälkeen kaikki mahdolisen.

Et usko etä on helppo ja välitön olo.

En yritäkään kiertää mitä asioita joudun korvaamaan.

Se olisi viimeinen pisara Jumalalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi