Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä saada ystäviä?

Vierailija
26.09.2015 |

Mistä löytäisin itselleni ystäviä? Olen tällä hetkellä hyvin yksinäinen, ja kaipaisin juttuseuraa. Onko internetissä hyviä ystävien tapaamissivustoja, joita voisitte suositella (suomeksi/englanniksi)? Seuranhakupalvelut voitte unohtaa samantien, en etsi seuraa romanttisessa mielessä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder

Vierailija
2/10 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:55"]Tinder
[/quote]

Kiitos, mutta ei kiitos.
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko vähä noloo ettii kavereita netistä

Vierailija
4/10 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:51"]Mistä löytäisin itselleni ystäviä? Olen tällä hetkellä hyvin yksinäinen, ja kaipaisin juttuseuraa. Onko internetissä hyviä ystävien tapaamissivustoja, joita voisitte suositella (suomeksi/englanniksi)? Seuranhakupalvelut voitte unohtaa samantien, en etsi seuraa romanttisessa mielessä.
[/quote] No hei menemällä juttelemaan,olemalla sosiaalinen...Menet kohti niitä asioita mitä haluat omaan elämään...Kuuntele omia tunteita! Voit tehdä itse asialle jotain! :)

Vierailija
5/10 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä olen saanut kavereita näin aikuisiällä.. Keskustelupalstat on hyviä.. Tai jotkut tietyt sivut, esim. lesboille/bi, jos nyt sattuisit kuulumaan joukkoon, on siellä tietty ihan heteroitakin, kavereita hakemassa.. Eikö suomi24:sa ja muuallakin voi etsiä ihan vaan kavereitakin.. Voithan sä täälläkin huudella samantyyppisen uusien tuttavuuksien perään..

Vierailija
6/10 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 22:08"]onko vähä noloo ettii kavereita netistä
[/quote]
Minusta tuntuu että se on ainoa vaihtoehto tällä hetkellä. Mulla on mt-ongelmia taustalla, jotka vaikuttaa kovasti "ujouteen" ja siihen etten helposti lähesty ihmisiä.

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 22:09"]No hei menemällä juttelemaan,olemalla sosiaalinen...Menet kohti niitä asioita mitä haluat omaan elämään...Kuuntele omia tunteita! Voit tehdä itse asialle jotain! :)
[/quote]
Missä tilanteissa voisin mennä juttelemaan? Kaupassa? Bussipysäkillä? Pelkään mitä ihmiset ajattelevat minusta jo muutenkin..

Vierailija
7/10 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, ei tuo lainaaminen aivan luonnistu. Jos saitte selvää niin äskeinen ap.

Vierailija
8/10 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastuskaveri on hyvä sivusto, olen sieltä yhden hyvän ystävän saanut ja yhtä olen menossa ensiviikolla katsomaan :)

Vierailija
9/10 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 22:16"]Netistä olen saanut kavereita näin aikuisiällä.. Keskustelupalstat on hyviä.. Tai jotkut tietyt sivut, esim. lesboille/bi, jos nyt sattuisit kuulumaan joukkoon, on siellä tietty ihan heteroitakin, kavereita hakemassa.. Eikö suomi24:sa ja muuallakin voi etsiä ihan vaan kavereitakin.. Voithan sä täälläkin huudella samantyyppisen uusien tuttavuuksien perään..
[/quote]
Onko sulla ehdottaa muita, ns. neutraalempia keskustelupalstoja? Itse kun ihan tänne heterojoukkoon kuulun :) Suomi24:lla on jotenkin vähän huono maine mun silmissä, olenkohan vain ennakkoluuloinen?

Vierailija
10/10 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 22:20"]Harrastuskaveri on hyvä sivusto, olen sieltä yhden hyvän ystävän saanut ja yhtä olen menossa ensiviikolla katsomaan :)
[/quote]
Kiitos vinkistä, tästä en olekaan ennen kuullut!
Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän