Jos ihminen haisee, niin se ei ole riittävä syy kiusaamiselle
Ei nyt eikä tulevaisuudessa. Ja jos tätä kiusaamista esiintyy, niin toivoisinkin ihmisiä ajattelemaan mahdollisia seurauksia.
Kommentit (47)
Ei tietenkään, kiusaamiselle ei koskaan ole mitään hyväksyttävää syytä.
Mutta nyt alkoi kyllä ihan lääketieteellisessä mielessä kiinnostamaan, mikä tän hajun taustalla on?
Mm. diabetes aiheuttaa haisemista http://www.iltalehti.fi/terveys/2014031118113289_tr.shtml tai kalanhajutauti http://www.hyvaterveys.fi/artikkeli/asiantuntijat/terveys/mista_apua_kalanhajutautiin
Tiedän tunteen. On aika maailmanloppufiilis, kun on kontrolloimaton hajuongelma. Tämä voi syödä kaikki ihmissuhteet yms.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 08:01"]
Tiedän tunteen. On aika maailmanloppufiilis, kun on kontrolloimaton hajuongelma. Tämä voi syödä kaikki ihmissuhteet yms.
[/quote]Lisään että voi heittää hyvästit asioille mitä ihmiset normaalisti haaveilee saavansa. Hyvä jos työpaikkaakaan saa.
Mistä tietää että haiseeko itse. Kukaan läheinen ei ole mitään kommentoinut eikä sanonut vaikka olen kysynyt.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:54"]Mun henki haisee vaikka mitä teen. Ei auta mikään. Mies piikittelee siitä mua ja se on kuulemma yksi syy miksi meillä ei oo seksiä eikä enää pussata suut auki. Kumma, että kukaan muu ei oo maininnut hajusta. Ohis
[/quote]
Ei tuommoisesta kehtaa muut mainita!
Mene suuhygienistille.
Proppuja, hammaskiveä, tupakoitko, ruokavalio, ketoosi, reikiä hampaissa..
KUkaan ihminen, joka käy kerran päivässä suihkussa ei voi haista. Tuo on jonkun kiusaajan keksimä sairast deluusio.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 08:01"]
[/quote]Niin...Mistä sitten voi enää haaveilla? Ei kai mistään. Joten, mitä täällä sitten enää tekee.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:36"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 22:14"]
Siis minkälainen se haju on? Mistä se tulee? Entä jos vaan kuvittelet haisevasi? Onko lääkärit joilla olet käynyt myös haistaneet sen hajun?
[/quote]No ei lääkärit tunnusta haistavansa mitään tietenkään.
[/quote]
Kyllä ne tunnustaisi.
Et sä oikeasti haise pahalle.
Ne sun kiusaajat vaan ovat keksineet sen, että voisivat kiusata.
Kiusaajat niitä paskapäitä on.
Ratkaisu on olemassa: vesi ja saippua. Onko se niin helvetin vaikeaa?
Mikähän olisi riittävä syy kiusaamiselle?
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:48"]
Ratkaisu on olemassa: vesi ja saippua. Onko se niin helvetin vaikeaa?
[/quote]Ei auta. Se tulee kehon sisältä, ja siihen ei ole saatana ratkasua olemassa,edes lääkärillä! Niin sillon ei tulla sanomaan että mene suihkuun jne. Koska sillon vedän turpaan. -ap
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:49"]
Mikähän olisi riittävä syy kiusaamiselle?
[/quote]Ei mikään. Myöskään haiseminen -ap
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:49"]Mikähän olisi riittävä syy kiusaamiselle?
[/quote]
Tätä mietin minäkin.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:50"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:49"]Mikähän olisi riittävä syy kiusaamiselle? [/quote] Tätä mietin minäkin.
[/quote]Niin.Olen havainnut että useille tämä kyseinen asia on riittävä syy. -ap
Millainen ruokavalio sinulla on ja liikutko? Entä suuhygienia?
Aineenvaihdunnan erilaisuus, joku sellainen sen hajun aikaansaa. Väärä lopputuote jostakin prosessista. Joskus on tullut vastaan. Ihme pistävä pysyvä haju. Muistaako joku tarkemmin näitä. Varmasti on joskus ollut jossain faktaakin.