Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako kavalluksesta tehdä rikosilmoitusta jos olen itse vapaaehtoisesti siirtänyt rahat huijarille?

huijattu
05.04.2022 |

Ihminen tiedossa, olen tavannut hänet usein ja yhteisestä sopimuksesta siirsin rahaa hänen tililleen ja niiden piti olla yhteisen projektin hinnasta 50%. Hän vei rahat ja hävisi. Tutkiiko poliisi edes tälläistä 2500e menetystä jos olen itse siirtänyt rahat, olettaen tietenkin että saan niille vastinetta niin että vastapuoli olisi siirtänyt ne eteenpäin mutta pitikin itsellään ja totesi että mitäs siirsit. Todistusaineistoa löytyy viestien muodossa mihin rahojen oli tarkoitus tulla. Mietin että kannattaako edes vaivautua ja vaivata virkavaltaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtikö pois maasta?

Vierailija
2/5 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee vain, koska hänestä voidaan tehdä myöhemmin ilmoitus jostain muusta. Pienestä saattavat aloittaa ja lopulta isommat asiat ovat pielessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtikö pois maasta?

Ei. Ihan kantasuomalainen alle 30v nainen tässä on huijannut toista naista. ap

Vierailija
4/5 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petos, ei kavallus. Mutta riippuu siitä mitä olette sopineet, täyttyykö petoksen tunnusmerkistö Ai onko yksityisoikeudellinen riita-asia.

Vierailija
5/5 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavallus on nimenomaan rikos, jossa henkilöllä on oikeus pitää omaisuutta hallussaan ja käyttää tätä oikeutta väärin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi