Teettekö yleensä kastikkeen itse vai teettekö vain pussikastikkeita?
Kommentit (18)
Ihan sama mitä maksaa, mutta pussipaskaa en suuhuni laita.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa niissä pusspaskoissa on?
Itse teen, mutta aikalailla niitä perusvarmoja ja samoja tulee tehtyä
Yleensä ne pussikastikkeet on niin pahoja, että mieluummin itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niissä muuta olekaan kuin vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, ettei niissä ole mitään hyvää.
En tee yleensä minkäänlaista kastiketta.
Jauheliha-ja makkarakastikkeen teen itse,pihveille lisukekastike pussista (tuunattuna).
Pussikastikkeen aina, koska itse tehty kastike on joko liian lirua tai paksua/kokkareista. Mies hoitaa kastikepuolen, hänen valmistamat kastikkeet on juuri oikeanlaisia.
Allergioiden takia ei noita valmiskastikkeita voi käyttää. En muista, että olisin koskaan itse testannut edes.
En kyllä keksi mitään syytä, miksi ostaisin pussikastikkeita. Osaan tehdä ruokaa.
Sekä että. Teen usein itse, mutta en tunne yhtään syyllisyyttä tehdessäni kiireisenä tai väsyneenä pussikastikkeen.
Ainoa valmis kastike (ei pussi vaan tölkki" on demi glace jota joskus käyttänyt.
Itse teen nykyään kaikki kastikkeet ku allergioita ja tykkään kokeilla erilaisia. Tänään tein ihan normi pakastekalalle kastikkeen jossa voita, kermaa, kuivattua tilliä, pippurisekoitusta tilkka suolaa ja pala Koskenlaskijaa. Lisukkeena kukkakaali riisiä (keto/vhh eli ei jauhoja). Oli tosi hyvää.
Teen itse kastikkeet mutten liemiä. Onneksi on hyviä konsteja tuunata kaupan liemiä.
En todellakaan käytä pussikastikkeita.pastakastikkeen ostan kyllä purkissa. Sillekin on syynsä.
Itse teen suolaiset kastikkeet. Makeat kastikkeet ostan valmiina.