Millä meinasitte herkutella tänään? :)
Kommentit (39)
Juustoja ja viiniä. Illallisestakin tehdään vähän herkumpi ja tuhdimpi. Kermassa ja valkosipulissa haudutettua kaalia, pihvi ja konjakkikastike.
Tällä: https://www.thewhiskyexchange.com/P-4402.aspx
Olen säästänyt tuota jotakin erityistilaisuutta varten ja kun aamulla vein vaimon ja lapset kentälle ja voin kerrankin olla aivan täysin rauhassa ja itsekseni, niin se erityistilaisuus on tänään. Joten kunhan saan nämä työt tehtyä niin suljen puhelimen, laitan jonkun hyvän wanhan jazzlevyn soimaan, korkkaan viskin ja oikaisen sohvalle. Jos oikein innostun, niin saatan vielä illemmalla herkutella pienellä jointilla, pakastimessa on pieni pussillinen kukkaa joka sekin on odotellut sopivaa rauhallista tilaisuutta jo useamman kuukauden.
Meillä myös tehdään itse pizzaa tänään. Nam.
Amerikkalaistyylistä kurptitsapiirakkaa! Ehkä vähän valkkaria
Grillataan. Itse marinoitua ribsiä, tulisia jauhelihapihvejä, vihanneksia. Lisukkeena coleslaw jonka juuri pyöräytin. Alkupalana oliiveja ja serranokinkkua.
Huitasen kosanderin napaan ja suuntaan alakerran pertsan luo jatkamaan dokaamista. Painiksihan se varmaan illan edetessä menee, mutta menköön.
Tytär leipoi omenapiirakan päiväkahveille, nam.
Itse tehdyllä pizzalla ja kaljalla (kaupasta)
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 15:37"]Huitasen kosanderin napaan ja suuntaan alakerran pertsan luo jatkamaan dokaamista. Painiksihan se varmaan illan edetessä menee, mutta menköön.
[/quote]
Muista ottaa puukko mukaan että voitte leikkiä hippasta painin ohella.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 15:29"]Tällä: https://www.thewhiskyexchange.com/P-4402.aspx
Olen säästänyt tuota jotakin erityistilaisuutta varten ja kun aamulla vein vaimon ja lapset kentälle ja voin kerrankin olla aivan täysin rauhassa ja itsekseni, niin se erityistilaisuus on tänään. Joten kunhan saan nämä työt tehtyä niin suljen puhelimen, laitan jonkun hyvän wanhan jazzlevyn soimaan, korkkaan viskin ja oikaisen sohvalle. Jos oikein innostun, niin saatan vielä illemmalla herkutella pienellä jointilla, pakastimessa on pieni pussillinen kukkaa joka sekin on odotellut sopivaa rauhallista tilaisuutta jo useamman kuukauden.
[/quote]
Eikö kukka ole kosteeta, kun pakkasesta otat? Palaakohan se ollenkaan.
Onhan sulla mässyä? Nautinnollista iltaa, kuulostaa rentouttavalta.
Tein kinuskiomenapiirasta ja otan jäätelöä sen kanssa. Ja espresson
34 vuotiaalla miehellä :D
+50 N
Ps. Ei lihota ;)
Syötiin jo kanatortillat, ja marinointiliemi osui nappiin.
Hiukan hyöhemmin syödään päärynäpiirakkaa ja vaniljakastiketta tai -jäätelöä.
Jättikatkarapuja syötäisiin mutta en miten niitä laittaa syötävään kuntoon, mitä niistä voisi tehdä?
jädelöä&pizaa.