Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikset pois

Vierailija
25.09.2015 |

Epilaattorilla vai hankinko jotain vahaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis vetäsenkö tolla epilaattorilla vai olisko jokin kasvovaha viisaampi ratkaisu? En ole aiemmin tehnyt asialle mitään mutta homma meinaa nyt levitä käsiin neljänkympin hujakoilla että jotain on tehtävä. Miten muut hoitavat nää viiksijutut? Puhun siis kasvojen alueesta.

Vierailija
2/6 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nypin pinseteillä. Jos sulla on ihan tolkuton viiksikasvu, suosittelen valoimpulssihoitoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan hakea noita veetin kylmävahaliuskoja. Eivät olleet pahan hintaisiakaan googlen perusteella. Valoimpulssihoito kuulostaa valuuttaa vaativalta.

Vierailija
4/6 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ajelen joka aamu ihan miesten kertakäyttöhöylällä pois.... ei naisellista, mutta minkäs teet. vielä vähemmän naisellista lienisi tumma sänki ylähuulessa :)

Vierailija
5/6 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 14:53"]

itse ajelen joka aamu ihan miesten kertakäyttöhöylällä pois.... ei naisellista, mutta minkäs teet. vielä vähemmän naisellista lienisi tumma sänki ylähuulessa :)

[/quote]

Ajettele kun joutuisit kaapatuksi tai jotain, ja kuukauden päästä palaisit vapauteen tälläisenä.. http://www.kbgressitt.com/wp-content/uploads/2011/12/WomanWithMustache.jpeg

Vierailija
6/6 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 14:47"]Taidan hakea noita veetin kylmävahaliuskoja. Eivät olleet pahan hintaisiakaan googlen perusteella. Valoimpulssihoito kuulostaa valuuttaa vaativalta.
[/quote]
Mä vetäsen kerran parissa viikossa juuri näillä veetin liuskoilla. Mielestäni kaikista nopeinta ja kätevintä. Muistaakseni vahaamisen kipuunkin tottui todella nopeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi